וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי על סף סיכום לעונה נוספת בחיפה

2.7.2009 / 9:26

אחרי עונה מצוינת לא ממתינים בסגנית האלופה יותר מדי וצפויים להודיע על השארותו של הפורוורד שקלע העונה את סל הניצחון בחצי גמר הגביע

אחרי שבסוף השבוע הודיעה על ביטול המגעים עם מורן רוט, נמצאת מכבי חיפה על סף סיכום עם שחקנה בעונה שעברה, משה מזרחי, לעונה נוספת. המגעים בין הצדדים נמצאים בשלב מתקדם מאוד וגם חיפה וגם מזרחי מעוניינים בהתקשרות, על אף התעניינות של מספר קבוצות בשחקן ביניהן הפועל ירושלים ובני השרון. ההערכות מדברות על כך שמזרחי, שבעונה שעברה רשם על שמו את סל הניצחון בחצי גמר הגביע, יחתום בחיפה בימים הקרובים ויהיה למעשה השחקן השלישי שסגר בסגל של חיפה לצידם של טוד גולדן ובן סטרונג.

מזרחי (29, 2.02) גדל בקבוצת הנוער של הפועל חולון ונחשב לכישרון גדול בגילאי הנוער, ואף קיבל דקות משמעותיות בהיותו שחקן צעיר בחולון. אחרי שזכה עם נבחרת העתודה בשנת 2000 במדליית הכסף באליפות אירופה נדד עם המאמן יורם חרוש להפועל ירושלים ואף זכה עם הקבוצה בגביע יול"ב. לאחר הזכייה החל מזרחי בנדודים כשעבר בין גליל עליון, עירוני אשקלון ובני השרון ובעונת 2007/8 ניסה את מזלו בראסינג פאריז אך ירד עם הקבוצה ליגה. בעונה שעברה חזר לחיפה, ורשם 8.3 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק, אך בעיקר הרשים ביכולת ההגנתית שלו, שסידרה לו זימון לסגל הרחב של הנבחרת לקראת אליפות אירופה.

בעלי חיפה, ג'ף רוזן, ינחת בשבוע הבא בישראל לביקור אישי וצפוי להפגש עם ראשי הקבוצה על מנת להמשיך בהכנות לקראת העונה הקרובה. כזכור ויתר רוזן על ההשתתפות במפעל היורוקאפ, לאחר שלטענתו לא היה לקבוצה מספיק זמן וידע איזה קבוצה תיבנה בחיפה לקראת העונה הבאה. בפגישה בישראל צפוי רוזן לסגור סופית את חוזהו של המאמן אבי אשכנזי, כשבין הצדדים יש סיכום על המשך העסקתו של המאמן. לאחר מכן ימריא הצוות המקצועי של חיפה למיאמי שם יערך מחנה הקבוצה זאת השנה השנייה ברציפות, ובו יבחנו עשרות שחקנים שעשויים להגיע לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully