וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הוא מגיע, אני הולך

לרודי פרננדז ממתינות הצעות גרנדיוזיות מאירופה, ואם הידו טורקוגלו יגיע לפורטלנד הוא עשוי לעזוב. דאלאס עדיין רוצה את קיד, בוסטון את ראשיד

אחד השמות החמים ביותר בקרב פורטלנד בשוק ההעברות שנפתח היום (רביעי) הוא הידו טורקוגלו. הפורוורד הטורקי הנהדר, שעזר לסחוב את אורלנדו לגמר ה-NBA, החליט לצאת מהשנה האחרונה שלו בחוזה אצל המג'יק על מנת לבחון את השוק, בתקווה לקבל כ-10 מיליון דולר לעונה למשך 4-5 שנים. הבלייזרס, שנשרו בסיבוב הראשון של הפלייאוף אחרי הפסד ליוסטון, מחפשים להתחזק בעמדת הסמול-פורוורד והרכז, ועל פי דיווחים בארה"ב הם היו הראשונים להציע לטורקוגלו חוזה של 50 מיליון דולר ל-5 שנים.

מי שאמור לסבול ממהלך אפשרי כזה הוא רודי פרננדז. הגארד הספרדי הנהדר, שנתן עונת רוקי מוצלחת ביותר במדי הבלייזרס, נפגע מאוד מהכוונה של פורטלנד להביא שחקן נוסף שעשוי לנגוס לו בדקות, והוא אף עשוי לעזוב בחזרה לאירופה. לפרננדז הצעות רבות מהיבשת הישנה, ביניהן מריאל מדריד, ברצלונה, אולימפיאקוס וצסק"א מוסקבה. הספרדי, ששילם 500 אלף דולר מכספו כדי להתיר את חוזהו מבדאלונה כאשר הגיע ל-NBA, מעריך כי יכול לקבל כ-5 מיליון יורו לעונה באירופה, בעוד שבארה"ב הוא מכניס לכיסו 1.1 מיליון דולר בלבד כל קיץ.

קיובן הציע לקיד חוזה חדש

למרות גילו המתקדם, אחד השחקנים המעניינים ביותר שמאכלסים את שוק השחקנים החופשיים הקיץ הוא ג'ייסון קיד. רכז דאלאס בעונה שעברה מבוקש ברחבי הליגה, ובניו יורק ניקס בפרט. קיד אף טס ונפגש היום עם דוני וולש, הג'נרל מנג'ר של הניקס ומייק ד'אנטוני, מאמן הקבוצה, אך לפתע, הגיעה דאלאס והגישה לרכז הנהדר חוזה חדש ומפתה.

לפי רשת ESPN, מארק קיובן, הבעלים של המאבריקס, מיהר לטוס לניו יורק כדי להיפגש גם הוא עם קיד, ולהניח בפניו חוזה חדש, לשלוש עונות, על משכורת שצפויה לנוע בין 21 ל-25 מיליון דולרים לאורך התקופה. למרות זאת, קיד בן ה-36 עשוי לחפש אחר חוזה גבוה יותר, אך ספק אם יזכה לקבל אותו מהניקס. הרכז צפוי לקבל החלטה סופית בשבועיים הקרובים.

* ממפיס עשויה להציע לדייויד לי, אחד השמות המבוקשים ביותר הקיץ, חוזה נאה של 60 מיליון דולר לחמש שנים. גם אוקלהומה סיטי לא יצאה מהתמונה, ועשויה להניח בפני הפורוורד המצוין הצעה גדולה, וכך או כך, ניו יורק ככל הנראה לא תשווה את ההצעות אותן תקבל על השחקן החופשי.

* בוסטון מביעה עניין רב בראשיד וואלאס. הפורוורד הוותיק של דטרויט מבוקש גם בסן אנטוניו, אך בימים האחרונים התחיל קווין גארנט לפעול מאחורי הקלעים על מנת להביא את השחקן לסלטיקס, ככל הנראה כסוג של מחליף לליאון פו הפצוע, שאת חוזהו בוסטון לא צפויה להאריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully