וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט יכול לחייך

מיגל אנחל מויה, השוער המוביל של מאיורקה בשנים האחרונות, עובר לוולנסיה ומשאיר לישראלי את המקום בין הקורות. מויה: "חלום שהתגשם"

בשורות טובות לדודו אוואט. המתחרה של שוער נבחרת ישראל על אפודת השוער הראשון במאיורקה, מיגל אנחל מויה, עבר הערב (רביעי) את הבדיקות הרפואיות בוולנסיה ומחר יוצג רשמית במסטאייה. ולנסיה תשלם תמורת מויה בן ה-25 סכום של כשישה מיליון יורו, והוא יאבק על המקום בהרכב עם סזאר סאנצ'ז הוותיק. אוואט, מנגד, ייהנה מעדיפות ברורה על חרמן לוקס הארגנטינאי בקרב על אפודת השוער הראשון במאיורקה.

מויה, שרשם בסביבות 100 משחקים במדי מאיורקה, סבל בעונה החולפת מפציעה קשה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה ובגינה אף החליטה הקבוצה לצרף את דודו אוואט בינואר. הוא הוזכר כמועמד בעבר גם לברצלונה, אך בסופו של דבר בחר בוולנסיה שחיזרה אחריו עוד בעונה שעברה.

מויה, שחתם לחמש שנים בלוס צ'ה, היה נרגש לאחר הבדיקות הרפואיות: "אני מאוד שמח. החלום לשחק עבור מועדון גדול סוף סוף התגשם עבורי, ואני מחויב לוולנסיה במאה אחוזים. הם רצו אותי כבר בשנה שעברה וזה לא יצא אל הפועל בגלל הפציעה. אני מאושר שההמתנה הארוכה הסתיימה ומוכן לצאת לדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully