וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד רוצה את אנתוני פארקר

בצל ההחתמות הגדולות של קבוצת הכדורגל, אטורה מסינה וחבריו מעוניינים בגארד האמריקאי, שסיים את חוזהו בטורונטו. פריג'יוני כבר סגר

אמנם כשאומרים 'ריאל מדריד' בימים האחרונים בדרך כלל מתכוונים לכדורגל, וכששומעים על ספקלוציות אז הן בדרך כלל סובבות סביב כריסטיאנו רונאלדו, קאקה אם קארים בנזמה, אבל אסור לשכוח כי בעיר ישנה גם קבוצת כדורסל, שנהנית גם היא מתקציב שיא, שמוביל לאין ספור החתמות ושמועות בשוק השחקנים באירופה.

היום (רביעי), מפרסמת התקשורת הספרדית כי השם החם להצטרף לבלאנקוס הוא לא אחר מאנתוני פארקר, שסיים הקיץ את חוזהו בטורונטו ראפטורס. פארקר, שהוזכר כמועמד להצטרף גם לאולימפיאקוס לפני כשבועיים, עדיין בוחן הצעות מה-NBA, אחת מהן מבוסטון, אך הוא עשוי להעדיף חוזה גדול מאירופה במקום. אם המשא ומתן עם פארקר לא ייצא לפועל, צפויים בריאל לשוב לאופציית רימאס קאוקינאס.

בתוך כך, סגרו היום הבלאנקוס עם רכזה המצוין של טאו ויטוריה בשנים האחרונות, פבלו פריג'יוני, על הצטרפותו למדים הלבנים. רכז נבחרת ארגנטינה עזב את טאו לפני כשבועיים, והוא יהיה הרכש השלישי של אטורה מסינה, אחרי ההחתמות של דריוש לברינוביץ' ונוביצה וליצ'קוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully