וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון ממשיך במלחמה הפסיכולוגית

מאמן בני יהודה משתעשע ביריבתו האזרית לפני המפגש בליגה האירופית (ה', 18:00): "סימורג פייבוריטית". הקפטן מליגין: "חייבים לעבור"

מאמן בני יהודה, גיא לוזון, התייצב הערב (רביעי) למסיבת העיתונאים הרשמית לפני משחקה של קבוצתו מול סימורג האזרית בסיבוב המוקדמת הראשון בליגה האירופית (חמישי, 18:00). לוזון, כהרגלו, המשיך במלחמה הפסיכולוגית שלו נגד היריבה ואמר: "הקישור של סימורג חזק מאוד ולכן יהיה לנו קשה. ההגרלה לא האירה לנו פנים. זו תהיה הפתעה אם נעלה. סימורג פייבוריטית".

לוזון "חשף" בפני העיתונאים שתקציבה של בני יהודה עומד על שני מיליון דולר בלבד ושהשחקן היקר ביותר במועדון מרוויח 50 אלף דולר לעונה. לוזון הוסיף לקראת המשחק: "ההכנות הושלמו, הגיע רגע האמת, ומבחינתנו נעשה הכל כדי לחזור עם נצחון". אסי בלדוט אמר: "אנחנו באים בשיא המוכנות והדריכות להשיג תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לבלומפילד".

הבוקר, אחרי ארוחה ושיחה קבוצתית, ערכה בני יהודה סיור מודרך בעיר באקו. הקבוצה ערכה הערב אימון מסכם לקראת המשחק שיחל מחר ב-18:00 שעון ישראל. באימון השתתפו כל השחקנים, ועל אף שמאמן הקבוצה עדיין מתלבט בנוגע להרכב, דומה כאילו יעמוד לזכותו סגל מלא ובריא. באימון הערב תורגל חסן אבו זייד, שעלה מקבוצת הנוער, בקישור האחורי לצידו של מהראן ראדי. לירוי צעירי תורגל בצד הימני של חוליית הקישור.

מחר בבוקר צפוי אימון שחרור קל במלון, לאחריו תהיה אסיפה טקטית, במהלכה השחקנים יצפו בקטעים ממשחקיה של היריבה. שני הזרים שהגיעו באיחור לאימונים, איבן גארידו ופדרו גלבאן, לא צפויים לפתוח בהרכב הקבוצה.

המשחק אגב, ישודר ישירות באתר "התא הכתום", בכתובת
http://www.bnei-yehuda.com/
למעבר לאתר בלחיצה - לינק בתחתית הקטע.

ההרכב המשוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, דין מורי, אביב חדד (איבן גארידו), כפיר אדרי, לירוי צעירי, חסן אבו זייד, מהראן ראדי, אסי בלדוט, משה ביטון (פדרו גלבאן), אלירן עטר.

בסימורג לא בונים על הקהל

המשחק יתקיים באצטדיון הלאומי בבירה, באקו, מכיוון שמגרשה הביתי של סימורג בעיר זקאטאלה, אינו עומד בתקנים של אופ"א. זקאטאלה מרוחקת 450 קילומטר מבאקו, ובסימורג לא צופים שקהל רב ילווה את הקבוצה ובונים דווקא על הצופים המקומיים מעיר הבירה, שידחפו את הקבוצה בהופעת הבכורה שלה באירופה.

מאמן סימורג, רומן פוקורה האוקראיני, לא כל כך התרגש מדבריו של לוזון: "אנחנו משחקים כדורגל אגרסיבי וכך יהיה גם מול בני יהודה. אני מקווה שהאוהדים בבאקו יעודדו אותנו. עם על הכבוד לדברים של לוזון, הסיכויים הם 80-20 לטובת בני יהודה. הוא רוצה להרגיע אותנו, אבל אנחנו מכבדים את היריב ויודעים שיהיה קשה מאוד".

פוקורה גילה כי הוא מכיר מצוין את בני יהודה, ואסף לגביה מידע מאולג נדודה, ששיחק תחתיו, ושיחק בעבר בישראל. "הם משחקים טוב בבית, לכן אסור לנו למעוד במשחק הראשון. אנחנו חייבים לנצח".

קפטן סימורג, אלכסנדר מליגין, התראיין בבוקר לתקשורת האזרית ואמר: "ההכנות למשחק היו מצוינות ואנחנו צריכים לקצור מהן את הפירות. עוד לא ראינו את בני יהודה ונעשה זאת לפני המשחק. אנחנו מרגישים שאנחנו חייבים לעבור".

סימורג ביצעה מהפכה לא קטנה בסגל שלה הקיץ. כוכב הנבחרת, אלכסנדר צ'רטוגנוב, עזב לנפטצ'י באקו ושבעה שחקנים נוספים שוחררו. במקומם הגיעו שבעה שחקנים חדשים, שחלקם יערכו בכורה מול בני יהודה. השוער הוותיק ראוף מחדייב (33, 5 הופעות בנבחרת) הגיע מאולימפיק באקו, גנאדי סולוניצ'ין, ששיחק מול נבחרת ישראל במדי לטביה, הגיע ממטאלורג ליפאייה. בנוסף, הצטרפו החלוץ הבולגרי ניקולאי פטרוב מסלביה סופיה, יורי בלויצ'ב האוקראיני ורומן אלחקאצי הגיאורגי.

ההרכב המשוער ראוף מחדייב, יורי בוליצ'ב, אלכסנדר מליגין, סרגיי סוקולוב, קחאבר צ'חטיאני, גנדי סולוניצי'ן, טוראל ג'לילוב, רומן אחלקאצי, דוד בולקבדזה, סרגיי ארטיוח, ניקולאי פטרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully