וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "לא מתכוונים להעביר את הזמן ולדשדש"

מכבי תל אביב פתחה רשמית את אימוניה, ומאמנה לא התרגש מהעובדה שאין עדיין תקציב או שחקני רכש. שבחון: "אין לחץ, זה יעשה לנו טוב"

יותם רונן

צילום וידאו: יותם רונן
עריכת וידאו: רן צימט

ללא תקציב ובסגל נטול שחקני רכש, פתחה מכבי תל אביב מודל 2009/10 את הכנותיה לעונה הקרובה. אימון הפתיחה הרשמי נערך הערב (רביעי) בקרית שלום לעיני כ-250 אוהדים, שבתיאום עם הנהלת הקבוצה הורשו להיכנס לתחומי המגרש.

נכון לעכשיו לא נראו פרצופים חדשים, למעט הקשר הנבחן תומר תייר, ששיחק בהפועל עכו בעונה שעברה. המגן היהודי-לטבי איליץ' קנדוב, שהתאמן כבר בעונה שעברה, הגיע לתקופת התרשמות נוספת בקבוצה וייבחן בימים הקרובים. מסגל העונה שעברה שוחררו כזכור תשעה שחקנים, ביניהם דולי ג'ונסון, משה מישאלוב ואבי יחיאל.

איציק עובדיה מאמן קבוצת הנוער הצטרף באופן רשמי לצוות האימון של הקבוצה הבוגרת, והוא יתפקד לצד מרקו בלבול וימשיך בעבודתו במחלקת הנוער. מאמן השוערים שורה אובארוב שודרג גם הוא לעמדת עוזר מאמן ויהווה חלק מהצוות המקצועי.

המאמן אבי נמני דיבר על הצפוי לקבוצה: "לא יודע מה יהיה, אלא מה יש כרגע, ויש סגל טוב. נעמוד בצורה מכובדת ולא נתלונן, כרגע אנו רוצים ליהנות ממה שיש. נכון שלא צירפנו אף אחד עד עכשיו, אבל נצרף. מי שיגיע יבוא בסכומים ריאליים ופחות גבוהים ממה שהיה נהוג, אבל הם יתנו את שלהם".

"מי שנשאר כאן הוא משופשף, יודע מה רוצים ממנו וכבר מבין מה זה בדיוק מכבי תל אביב", המשיך נמני. "אנחנו רוצים שיהיה כאן טוב, רוצים לחשוב בצורה אופטימית וגם כשהדברים לא מתנהלים כרצוננו אנו מביטים קדימה. אני אופטימי מטבעי, ולמרות שדי קשה אני מאמין בשחקנים שנמצאים וגם שאלה שיגיעו ישדרגו אותנו".

נמני העביר גם מסר לקהל: "יש למכבי את הקהל הטוב ביותר, אבל צורם לי שיש בעיות בתוך הקהל. הם צריכים לשים בצד את הפוליטיקות ולהתרכז בקבוצה. הקהל הוא חלק מרכזי במכבי תל אביב". על העובר עליו באופן אישי, אמר נמני: "זו הרגשה טובה. כל החיים הורגלתי לעבוד בלחץ. הרחבנו את הצוות המקצועי וזה יעזור - יותר עיניים רואות טוב יותר מזוג אחד. אנו מאמינים שבעזרת הקהל וחיזוק מתאים נגיע לאן שצריך. המטרה היא לא להעביר את הזמן ולדשדש. אנו שואפים לצמרת ולא למרכז הטבלה".

שבחון חולם על בלומפילד מלא

הקשר יוסי שבחון דיבר בשם השחקנים על התחושה בעת החזרה לאימונים: "יש התרגשות גדולה שלי ושל שאר השחקנים. מאוד מרגש לחזור לקרית שלום ולראות את כל האוהדים כאן. נכון שאנחנו לא מתחילים בקול תרועה כמו בשנה שעברה, אבל כולם חדורי מוטיבציה ורעבים להצליח, בעיקר הצעירים. אנחנו רוצים שהטעם מהעונה שעברה יחלוף ואנו עם הפנים קדימה, מכוונים לעבר משהו טוב ומקווים לעשות זאת".

שבחון נשאל לגבי הקיצוץ בשכר השחקנים, כאשר הוא הראשון שנענה לבקשת המועדון וקיצץ 30 אחוזים: "ברגע שעוזי שעיה קרא לי לשיחה, הייתה הבנה מלאה בינינו והסכמנו תוך כמה שניות. לגבי האחרים, כל אחד ושיקוליו שלו. צריך לזכור שאני מסיים כאן חוזה בתום העונה, לעומת אחרים שיש להם חוזה ארוך יותר. אני מאמין שכל מה שלא קשור למגרש ייסגר תוך שבועיים שלושה, והשחקנים יגיעו עם ההנהלה לעמק השווה".

על הציפיות של הקבוצה לעונה הקרובה, אמר הקשר: "הציפיות היו גבוהות בעונה שעברה, והדברים לא הסתדרו כל כך. השנה זה יהיה הפוך ואין הרבה ציפיות - אף אחד לא מבקש שנכבוש את אירופה תוך שבועיים. זה יעשה טוב לשחקנים כי יש פחות לחץ, וכך גם לצוות המקצועי. כולם רוצים להצליח".

שבחון התייחס גם לאוהדים, והוסיף: "שימשיכו באותה הדרך ויעודדו אותנו. יש לקבוצה חלק גדול מאוד בהצלחה והם אפילו לא יודעים עד כמה. יש לנו חלומות רחוקים לגבי העונה הזו, אבל חלום אחד קרוב זה למלא את בלומפילד בקהל הצהוב במשחק הבית הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully