וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעשוע וסוכר שוחררו ממכבי ראשון לציון

1.7.2009 / 17:31

צמד הגארדים הישראלים קיבל הודעה כי הקבוצה לא תממש את האופציה בנוגע לחוזיהם, אך משאירה פתח לשנות את ההחלטה בתקופה הקרובה

מכבי ראשון לציון, הנמצאת כמו שאר קבוצות הליגה בהכנות לעונת המשחקים הבאה, החליטה אמש (שלישי) לשחרר את צמד הגארדים הישראלים שלה, עודד שעשוע ואבי סוכר. הנהלת הקבוצה בישרה לשחקנים כי לא תממש את האופציה שיש לה על שניהם לעונה הבאה, אך לא תהסס לפנות אליהם במידה שתחפוץ בשורותיהם בהמשך הקיץ.

"היינו חייבים לעשות את זה עד ה-30 ביוני לפי החוזה שלהם", אמר היו"ר משה קליסקי. "לא היינו מסוגלים להגיע לכדי החלטה סופית עד תאריך זה, אבל אם המאמן ירצה אותם נפנה אליהם".

שעשוע, 27, שעשה את הפריצה שלו בעירוני רמת גן בעונת 2001/02 אצל ארז אדלשטיין, אז נבחר גם לתגלית העונה, שיחק במכבי ראשון לציון מעונת 2006/07 ובעונה שעברה קלע 8.3 נקודות למשחק בליגה ומסר 3.6 אסיסטים. בראשון לציון היה מהישראלים הבולטים והפך לרכז הראשון בזמן שהקבוצה נלחמה נגד הירידה בעונות אלו. עתה, כשנדמה היה כי הוא ישתף שוב פעולה עם אפי בירנבוים שהדריכו בהפועל תל אביב, הדברים השתנו.

אבי סוכר בן ה-33 חזר העונה לראשון לציון, אחרי שש שנים בהן נדד מחוץ לראשון לציון, אך במשך העונה לא הציג את היכולת לה ציפו. רק בסיום העונה זכו לראות בקבוצה את ההקרבה שאפיינה אותו במהלך הקריירה. סוכר תרם העונה 5.5 נקודות בממוצע למשחק, כשברוב המקרים עלה מהספסל.

כרגע אין לראשון לציון אף שחקן חתום בסגל, לאחר שגם גילי מוסינזון שוחרר בתחילת הקיץ. חברי ההנהלה יערכו מחר ישיבה עם ראש העיר דב צור, ובה ייקבע התקציב לעונה הבאה. ככל הנראה, מתקציב שבעה מיליון השקלים שעמד לרשות הקבוצה בעונה החולפת, יקוצצו חמישה אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully