וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע: "לפני חודש לא האמנתי שאגיע לשמינית הגמר"

אחרי ההצלחה בטורניר ווימבלדון, שב דודי סלע ארצה וסיכם את השבוע המוצלח: ”הדשא מתאים לי, מתחילת השנה אני משחק טוב”. לקראת המפגש עם רוסיה בדייויס, הוסיף: ”אנחנו יכולים להפתיע”

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

לכל דבר טוב בחיים יש סוף, וגם המסע הנפלא של דודי סלע בטורניר ווימבלדון הגיע לסיומו ביום שני, כשהטניסאי הישראלי הבכיר נכנע בשמינית גמר הטורניר היוקרתי למדורג הרביעי בעולם, נובאק דג'וקוביץ', והודח. למרות זאת, סלע בהחלט יכול להיות מרוצה מהאליפות המצוינת אותה עבר, מהפרס הכספי הנאה אותו גרף, ומעלייתו הצפויה לאיזור המקום ה-35 בעולם.

הלילה (בין שלישי לרביעי) נחת סלע בארץ בחזרה מלונדון, וניסה לסכם את השבוע הקסום שעבר. "זו הרגשה טובה. אם הייתם שואלים אותי לפני חודש לא הייתי אומר שהייתי מגיע לשמינית גמר ווימבלדון. שיחקתי ממש טוב, חוץ מהמשחק האחרון - בכל זאת, דג'וקוביץ' הוא מספר 4 בעולם, ובסך הכל זה נתן לי הרבה ביטחון. מקווה שאראה את זה בגביע דייויס בשבוע הבא", אמר סלע.

"מתחילת השנה אני משחק טוב, אני מקווה להמשיך הלאה באותה דרך. אני משחק את אותו טניס, וזה תלוי ביטחון - כשאני מנצח משחקים אני משחק יותר טוב, והשבוע היה ממש טוב. הדשא מתאים לא רע לסגנון משחק שלי, וזה עזר לי הרבה".

סלע אף מיהר להתייחס למשחק גביע הדייויס שמחכה לנבחרת ישראל בסוף השבוע הבא נגד נבחרתה החזקה של רוסיה. "איגור אנדרייב שחקן מעולה, כך שזה לא יהיה קל. אבל כפי שאתם יודעים, בארץ אנחנו מתעלים על עצמנו, גם אני וגם הראל, ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את ההפתעה הזו - בעזרת הקהל ובעזרת כולם, אנחנו יכולים להפתיע את רוסיה".

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully