וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניידר, כן או לא?

30.6.2009 / 23:58

במכבי ת"א ממתינים להחלטת הבעלים האם לקבל את הצעתו של גולדהאר, שאינה היחידה על שולחנו, או שמא מעדיף מישהו אחר כשותף או בעלים

איש העסקים הקנדי המיליארדר מיץ' גולדהאר, הניח הצעה כספית בפניי הבעלים של מכבי תל אביב אלכס שניידר, והביע את התעניינותו ברכישת המועדון. במכבי העדיפו שלא להתייחס לגופו של עניין ורק שחררו את ההודעה הרשמית לתקשורת לפיה: "כרגע אין שום שיחות בין איש העסקים מיץ' גולדהאר לבין הקבוצה, או כל גורם אחר הקשור למועדון, לרבות הבעלים אלכס שניידר". במועדון העדיפו שלא להתייחס הערב (שלישי), לעניין אפשרות הרכישה של איש העסקים הקנדי את המועדון, אולם על פי התגובה הרשמית ניתן להבין כי אכן קיימת הצעה.

יחד עם זאת, מאז שכביכול הציע גולדהאר לרכוש את הקבוצה, לא התקיימו שום שיחות בינו ובין שניידר, ונכון לעכשיו ממתינים ראשי הקבוצה וכן אוהדיה להחלטתו של הבעלים הנוכחי בנוגע להצעה ולעתיד המועדון. הצעתו של גולדהאר, אינה היחידה שמונחת על שולחנו של שניידר וכעת יהיה על שניידר להחליט האם הוא נענה להצעה או שמא מעדיף מישהו אחר שייכנס כשותף או בעלים. קיים תסריט נוסף אך קלוש בו יחליט המיליארדר הקנדי להישאר לבדו בבעלות על המועדון כפי שעשה בעונה שעברה לאחר ששותפו אדוארד שיפרין החליט לעזוב.

גולדהאר, שככל הנראה עשוי לקחת על עצמו את כל התחייבויות המועדון לעונה הקרובה ואז, כך על פי ההצעה, יקבל בעלות מלאה על מכבי תל אביב, הוא אחד מ-50 האנשים העשירים בקנדה, הוא הבעלים של חברת "סמארטסנטרס", שמבוססת באונטריו ואחראית על הקמת מרכזי קניות פרטיים. לחברה קשרים עם רשת וול-מארט. מאז 1994, הקימה החברה 185 מרכזי קניות ברחבי קנדה, 141 מהם בשיתוף עם רשת הקניות המפורסמת. הונו של גולדהאר מוערך ב-1.06 מיליארד דולר.

ראשי מכבי ממתינים זה זמן רב להכרזתו של הבוס מקנדה על גובה התקציב לעונה הקרובה כאשר ברור שעד שלא ידעו מהו סכום הכסף שיעמוד לרשותם, הם לא יכולים להחתים באופן סופי אף אחד מאותם שחקני רכש, שעומדים על הפרק כאשר כבר עתה ידוע שאותם שחקנים עליהם מדובר, לירן שטראובר, רוני גפני, אריק בנאדו, יובל אבידור ועמנואל בניאני, כבר סיכמו עקרונית את תנאיהם בקבוצה וכעת ממתינים רק לאור ירוק של שניידר על מנת ולסגור באופן סופי את חוזיהם והגעתם לקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully