וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון נוסף לנוער על גיאורגיה

30.6.2009 / 21:52

שחקניו של דני פרנקו ממשיכים לעשות חיל בהכנה לאליפות אירופה, והפעם גברו 80:90 על הגיאורגים. אליפות אירופה לנערות יוצאת לדרך

נבחרת הנוער של ישראל רשמה הערב (שלישי) את ניצחונה השני ברציפות על נבחרת גיאורגיה, הפעם 80:90. שחקניו של המאמן דני פרנקו, המתכוננים למשחקי אליפות אירופה לנוער שתיערך בסוף חודש יולי במץ, פתחו את המשחק מצוין ועלו ליתרון 15:26 בסוף הרבע הראשון. ברבע השני נפצע כוכב הנבחרת כרמל בוכמן בקרסולו, וטרם נקבע אבחנה רפואית לגביו. את המחצית סיימה ישראל ביתרון 31:41.

ברבע השלישי עלתה ישראל כבר ליתרון 15, אך הגיאורגיאנים צימקו ל-47:56 בסוף הרבע. רבע אחרון לא טוב של הנבחרת בו נקלעה ישראל למצוקת עבירות, הוביל את הגיאורגיאנים לשיוויון 72:72 ולהארכה. בהארכה חזרה הנבחרת להראות טוב, אותה הובילו כארם משעור ודודו שמריז הוביל את שחקניו של פרנקו לניצחון 80:90. הנבחרות יפגשו מחר למשחק השלישי והאחרון ביניהם.

קלעו לישראל: כארם משעור (11 ריבאונדים) ודודו שמריז 18 כל אחד, דניאל תמיר 11, גל חלמיש 10, בר טימור 8, איתן רוטנברג 7, גיא דותן ונמרוד טישמן 6 כל אחד, כרמל בוכמן ושון לבנובסקי 3 כל אחד.

*ביום חמישי תצא לדרך אליפות אירופה לנערות דרג ב' באילת, ובאיגוד הכדורסל משלימים את ההכנות בעיר הדרומית. החל מיום שני זורמים לאילת הנבחרות המשתתפות כשאת האליפות מנהל שחקן העבר עמוס פרישמן שאמר לקראת פתיחת המשחקים: "אנו הולכים ומשלימים את ההכנות לפתיחת האליפות. לראשונה מזה 14 שנים, ישראל מארחת שוב את אליפות אירופה. אנו מצידנו עשינו ועושים את המיטב כדי להביא להצלחת האליפות מההיבט הארגוני. החל מיום חמישי הבמה כולה תהייה שייכת לנבחרות שהגיעו מאירופה ולשחקניות. אנו מאחלים הצלחה לכולם ומקווים לאליפות טובה ומעניינת ".

מאמן נבחרת הנערות, עדני דגן הוסיף: "אנחנו משלימים את ההכנות האחרונות ומתכוננים למשחק הראשון מול דנמרק. מחר נקיים אימון טקטי ונתכונן ספציפית למשחק. הבנות מאד נחושות ורוצות להצליח. האולם שבו ייערכו המשחקים, הינו אולם ברמה אירופאית גבוהה ואני מאמין שהתנאים והאווירה הביתית יעזרו להצלחת נבחרת הנערות של ישראל ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully