וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל קרי פוטר מדטרויט

הפיסטונס החליטו להיפרד מהמאמן הצעיר אחרי עונה אחת בלבד. בקבוצה ינסו להחתים את וילנואבה וגורדון. קיד ייפגש עם הניקס

את העונה החולפת בוודאי ירצו בדטרויט פיסטונס לשכוח, ומהר. לאחר שויתרו על הרכז והלב שלהם, צ'ונסי בילאפס, תמורת הסרטן הקבוצתי שהוא אלן אייברסן, ולאחר שהובסו 4:0 על ידי קליבלנד בסיבוב הראשון של פלייאוף המזרח, קשה להגדיר את מצבה של האלופה לשעבר כאידיאלי. אלא שכעת, עושים בדטרויט מאמצים לחזור חזקים וטובים ביותר בעונה המתקרבת, ויתרכזו בשני אספקטים עיקריים כדי לנסות ולגרום לזה לקרות: גזרת המאמן, ושוק השחקנים החופשיים.

הערב (שלישי), הודיעה הקבוצה כי החליטה לפטר את מי שהיה האחראי העיקרי מבחינתה לכישלון של העונה שעברה, המאמן מייקל קרי. בכך מסיים המאמן הצעיר, שהוביל את הפיסטונס לעונה של 43:39, תקופה של שנה בלבד כמאמן הראשי של הקבוצה מעיר המכוניות.

קרי מונה למאמן הפיסטונס בדיוק לפני שנה, לאחר ששימש כעוזר מאמן בקבוצה. הוא קיבל חוזה של 2.5 מיליון דולר לעונה למשך שלוש שנים, אלא שכעת, כאמור, החליטו בדטרויט לחפש דמות אחרת אשר תנסה להוביל את המועדון לתוצאות מוצלחות יותר. "זו היתה החלטה קשה", אמר נשיא הקבוצה, ג'ו דומארס, בהודעה רשמית ששחרר לעיתונות. "אני רוצה להודות למייקל על העבודה הקשה שלו עבור הארגון שלנו. עם זאת, כרגע, החלטתי לערוך שינוי". בין המועמדים להחליף את קרי נמצאים דאג קולינס, אייברי ג'ונסון, ואולי אף ביל ליימבייר, שהתפטר לאחרונה מעבודתו בקבוצת ה-WNBA של העיר.

עוד לפני הפיטורים, פרסמה התקשורת בארה"ב כי בראש רשימת המועמדים לחיזוק הקבוצה בעונה הבאה ניצב קרלוס בוזר, הפורוורד המצוין של יוטה. אלא שבוזר עדיין צריך להחליט היום האם הוא מנצל את אופציית השחקן שקיימת לו בחוזה והופך לשחקן חופשי, או נשאר בשורות הג'אז. אם בוזר יעזוב, הוא יחפש חוזה בן 14-15 מיליון דולר לעונה, סכומים שבדטרויט לא ששים לשלם.

בהנחה ואופציית בוזר לא תצא לפועל, המועמד השני לחיזוק עמדת הפאוור פורוורד הוא צ'רלי וילנואבה, שבניגוד לבוזר, כבר נמצא בשוק השחקנים החופשיים, לאחר שמילווקי החליטה שלא לנצל את האופציה עליו. כרגע, נדמה שהאפשרות הריאלית שעומדת בפני דטרויט היא להשתמש ב-17-19 מיליון הדולר שיש להם מתחת לתקרת השכר בכדי להחתים את וילאנואבה, ובן גורדון, הגארד של שיקגו שככל הנראה לא ימשיך בשורות הבולס.

"זה מצב מאוד שונה עבורנו", אמר אמש דומארס. "זה לא כאילו כל שנה יש לנו 18 מיליון דולר לשפץ איתם את הקבוצה. בדרך כלל אנחנו עובדים עם סכומים נמוכים יותר, וזהו. כשיש לך את הסכום הזה, ולהיות במצב בו אתה יכול לשנות את הקבוצה זה בהחלט טוב", הוסיף הנשיא. בלי קשר להחתמות הפוטנציאליות, דטרויט עשויה להשאיר במועדון את אנטוניו מקדייס, שחוזהו הסתיים הקיץ, כשגם קוואמי בראון עשוי לנצל את אופציית השחקן שלו ולהישאר בעיר המכוניות.

וולש וד'אנטוני ייפגשו עם קיד

* אורלנדו הציעה להידו טורקוגלו חוזה של 35 מיליון דולר ל-4 שנים, אך הפורוורד הטורקי החליט לדחות אותו, בתקווה לקבל עסקה טובה יותר בשוק השחקנים החופשיים. "יהיה קשה להשאיר אותו, אך לא בלתי אפשרי", אמר נשיא הקבוצה, בוב ונדר ווייד, שאף מיהר להתייחס גם לטרייד שהביא לשורות המג'יק את וינס קארטר, ושעשוי לגרום לעזיבתו הוודאית של הטורקי. "המטרה בליגה הזאת היא לאסוף נכסים, אך לעתים אתה צריך להעביר אותם עבור התאמות טובות יותר", הוסיף ווייד, ברמז נוסף לגבי עתידו של טורקוגלו בשורות המג'יק.

* ג'ייסון קיד צפוי להיפגש מחר עם נשיא ניו יורק ניקס, דוני וולש, ומאמן הקבוצה, מייק ד'אנטוני, לגבי אפשרות שישחק בה בעונה הקרובה. ניו יורק עשויה להציע לרכז הוותיק חוזה שיעמוד על כ-5 מיליון דולר לעונה, בתקווה כי הוא אחד האנשים המושלמים להריץ את ההתקפה המפורסמת של ד'אנטוני.

* מייקל פינלי ימשיך בסן אנטוניו גם בעונה הבאה. לשחקן הוותיק היתה אופציה להמשיך בחוזהו, והוא החליט לנצל אותה וצפוי לסיים את הקריירה בטקסס. פינלי סיים את העונה שעברה - ה-14 שלו בקריירה - עם קרוב ל-10 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully