וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "מוכנים להתעמת עם ברצלונה"

הברזילאי הוצג בריאל מדריד לעיני כ-40 אלף אוהדים. ילבש את החולצה מספר 8. "ריאל קוסמת לי מדי יום, זהו רגע היסטורי ובלתי נשכח עבורי"

צילום: רויטרס, עריכה: רן צימט

יומיים לאחר שהביא עם חבריו למהפך הגדול של נבחרת ברזיל על ארה"ב בגמר גביע הקונפדרציות, נחת היום (שלישי) קאקה במדריד. הקשר הברזילאי הגיע לעיר הבירה הספרדית כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות בריאל ולהיות מוצג במסיבת עיתונאים.

"הבדיקות שנערכו הוכיחו כי הוא נמצא במצב מושלם לשחק כדורגל ברמה הגבוהה היותר, כפי שניתן היה לראות בגביע הקונפדרציות", אמר ראש הצוות הרפואי של המועדון, קרלוס דייז, לאחר שערך לשחקן את הבדיקות.

עוד לפני הצגתו של קאקה עם חולצת המועדון, ועוד לפני שנודע איזה מספר יעטה השחקן נמכרו כ-2,000 חולצות שלו. כזכור, קאקה ביקש ללבוש חולצה עם הספרה 5, אלא ששמועות שיצאו גרסו כי הוא יקבל את הספרה 9 (מה שבסוף התברר כלא נכון), לאחר שמי שלבש אותה עד כה, חאבייר סביולה, עבר לבנפיקה. לא פחות מכ-40 אלף אוהדים נאמנים בלבן התקבצו לכבודו של הכוכב בסנטיאגו ברנבאו.

מי שכמובן נכח באירוע הוא הנשיא שהביא את קאקה למדריד, פלורנטינו פרז. לצידו של פרז על הבמה היו מוצבות תמונות של שחקנים גדולים אחרים כגון: ראול, זינאדין זידאן, חואניטו ואלפרדו די סטפאנו.

"זה יום מדהים עבורי"

לבסוף עלה קאקה על הבמה לקול תשואותיהם הרמות של הרבבות, עם החולצה מספר...8. "תודה לנשיא", אמר בפתח דבריו, "וערב טוב לכל המדרידיסטים. המעמד הזה מאוד מיוחד עבורי. אני מאוד שמח להמשיך את הקריירה שלי בריאל מדריד. אין דבר שמשתווה להיסטוריה של המועדון הזה. קדימה מדריד".

אחר כך, במסיבת העיתונאים בפני התקשורת אמר קאקה: "מילאן פתחה לי את הדלת לנהל משא ומתן בפעם הראשונה בעיצומו של משבר עולמי, זה היה בינואר. אחרי שהעונה נגמרה, הם שוב אמרו שיש להם הצעות ושנתחיל משא ומתן. אז אמרתי שאשמח ללכת לריאל מדריד בהנחה שמילאן תהיה מוכנה לוותר עלי. זהו יום מדהים עבורי, בלתי נשכח - לא רק בחיי, אלא בחיים של הרבה אוהדים כדורגל אחרים. זה יום היסטורי".

הקשר המופלא המשיך כדי להסביר מדוע בחר בבלאנקוס על שאר ההצעות שהיו מונחות בפניו. "בחרתי בריאל כי היא קוסמת לי מדי יום. כשאני מדבר עם חברי לנבחרת ברזיל, הם תמיד מדברים איתי על ריאל מדריד. קיבלתי את האינפורמציה והחלטתי שיום אחד, אם אעזוב את מילאן, זה יהיה לריאל מדריד, ועכשיו הרגע הזה הפך למציאות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"פרז עשה עליי רושם"

"כשפרז יצר איתי קשר", המשיך קאקה, "הוא לא הזכיר שמות ספציפיים, אבל הוא דיבר על פרוייקט ספורט גדול שהוא רוצה לבנות, וזה דבר שיצר עליי רושם גדול מאוד. הוא חזר על חלק מהמאפיינים של פרויקט העבר שלו בקבוצה וזה מה ששיכנע אותי.

"הוא דיבר איתי על עוד שחקן שהוא רוצה לצרף לשורות הקבוצה, ואז הוא נקב בשמו של כריסטיאנו רונאלדו", חשף הברזילאי. "הייתי מאוד מרוצה, מכיוון שהוא מגיע ממנצ'סטר יונייטד. אני מצטרף לאחת הקבוצות הגדולות בעולם".

קאקה נאות לענות אחר כך תשובות קצרות על שאלות מהירות: על כיבוש שערים אמר: "אתם תראו ממני שערים, אני לא דואג מזה כלל". על העימות נגד ברצלונה: "אני חושב שאנחנו מוכנים לעמוד באתגר מולם". על מאמנו החדש, מנואל פלגריני, ענה: "עוד לא דיברתי איתו עדיין, אבל אני מחכה שהרגע הזה יגיע".

קאקה נשאל מה אלפרדו די סטפאנו אמר לו: "הוא אמר הרבה דברים", ענה הברזילאי. "אחד המעניינים שבהם כאשר הוא ביקש להשוות ממני בין האצטדיונים - סנטיאגו ברנבאו למרקאנה". ועל עתידו אמר: "ראשית, מהרגע הראשון שנחתת באירופה, הדברים כל הזמן מתקדמים עבורי והם משתנים משנה לשנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully