וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מקל לא יחזור, גלבוע/גליל תפנה לאוחיון

30.6.2009 / 18:04

בקבוצה של עודד קטש ינסו להחזיר את הרכז מנהריה, אם גל מקל ישוב למכבי ת"א. הקבוצה תשחק במוקדמות היורוקאפ ולא בשלב הבתים

הפועל גלבוע/גליל עליון עוקבת בימים האחרונים אחרי התנהלות מכבי תל אביב בנושא גל מקל. היום (שלישי) הכריז יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, כי מקל בתוכניות של האלופה לקראת העונה הבאה אך לא בטוח כי ההחלטה היא סופית, ובגלבוע/גליל מחכים לשמוע מהשחקן על תוכניותיו לקראת העונה הבאה, "גל מקל הוא שחקן מכבי. ההודעה שאנחנו צריכים לקבל זה מגל מקל אם הוא רוצה לעבור אלינו ומכבי משחררים אותו", אמר היום, חיים אוחיון בשיחה עם וואלה! ספורט, "אם הוא יגיע להבנות עם מכבי שהוא יכול לשחק בגליל, יותר מנשמח. רק אחר כך נעבור לאופציות אחרות".

האופציה המועדפת על גלבוע/גליל במידה ומקל לא יחזור לקבוצה היא החזרתו של יוגב אוחיון, שגדל בקבוצה, ושיחק בעונה שעברה בעירוני נהריה. בעקבות המצב הכלכלי הרעוע בנהריה נראה כי הקבוצה לא תוכל לעמוד בחוזהו הכבד של השחקן, ומספר קבוצות הביעו עניין באוחיון, ביניהן גלבוע/גליל, מכבי חיפה והפועל ירושלים. במידה וירושלים או חיפה תחתים לבסוף את אוחיון תחויב הקבוצה להעביר לגלבוע/גליל סכום של 100 אלף שקל, אותו חייבת נהריה לקבוצה מהעונה שעברה על מעברו של אוחיון.

בינתיים פנו בגלבוע/גליל למכבי תל אביב על מנת לצרף אל הסגל את גארד נבחרת הנוער נמרוד טישמן (18, 1.93), ששוקל יציאה בסוף העונה לליגת המכללות בארצות הברית, "למרות שאני לא עוסק בצד המקצועי, נמרוד טישמן הוא לא אלטרנטיבה לגל מקל, אולי כשחקן נוסף", הגיב חיים אוחיון לאפשרות צירופו של טישמן,"אנחנו מחפשים רכז מוביל, מעדיפים את גל מקל, אם לא, נביא רכז מוביל. טישמן יכול להיות אופציה לטווח ארוך שאם ניקח אותו נשקיע בו".

בקבוצה עושים את ההכנות לקראת ההשתתפות הצפויה בשלב הבתים של מפעל היורוקאפ, אך הערב התקבל במשרדי המנהלת מכתב מהנהלת הארגון ובו מצוין כי בהגרלת המפעל ב-8 ליולי תוגרל גלבוע/גליל לסיבוב הראשון מבין שני סיבובי המוקדמות והפועל ירושלים לסיבוב השני. ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "הופתענו לקבל את מכתב היול"ב. המנהלת השיבה במכתב שהיא מצפה שגליל/גלבוע תשחק בשלב הבתים כפי שהיה אמור להיות, ואנחנו מעריכים שכך יהיה. בכל מקרה אבנר קופל ועדלי מרכוס יסעו להגרלת היורוקאפ ב-8 ליולי, ויום קודם תיערך ישיבה בה ינסו לפתור את העניין, אם לא ייפתר עד אז".

חיים אוחיון, הבעלים של הגליל, אמר בתגובה: "זה נשמע לי הדבר הכי הזוי בעולם. אני מקווה ומאמין שענף הכדורסל ונציגינו הבכיר ביורוליג, שמעון מזרחי, לא ייתנו למעשה נבלה כזה לקרות. אנחנו בזכות שם ולא בחסד. בכל הקדנציה שלי בקבוצה מימשתי את כל ההישגים הספורטיביים גם אם זה כולל לשחק 5 שנים באירופה גם כשזה לא תמיד נוח לנו. אנחנו הנציג הנבחר של הליגה למפעל הזה ונשחק אך ורק בשלב הבתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully