וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: פורסם סגל נבחרת רוסיה למפגש רבע הגמר נגד ישראל

בהיעדר דוידנקו, המחבט מספר 1 של הקפטן טרפישב יהיה טורסונוב (22 בעולם). סאפין (24), אנדרייב (26) ויוז'ני (44) ישלימו את הסגל

נבחרת רוסיה בטניס העבירה היום (שלישי) להתאחדות הבינלאומית את רשימת השחקנים לקראת מפגש רבע גמר גביע הדייויס נגד נבחרת ישראל שיתקיים בין ה-10-12 בחודש יולי. הנבחרת הרוסית תגיע לישראל ביום ראשון, 5 ביולי ותשהה במלון דניאל בהרצליה.

הקפטן שמיל טרפישב, שהוא גם הקפטן של נבחרת הנשים שהגיעה לישראל בפברואר 2008, ייחסר את ניקולאי דוידנקו (11 בעולם), שכזכור הודיע שלא יגיע למפגש. בהיעדרו של ניקולאי דוידנקו, המחבט מספר 1 של רוסיה יהיה דימטרי טורסונוב (22 בעולם). טורסונוב זכה לא מכבר בטורניר איסטבורן על דשא, שהיווה הכנה לווימבלדון, אלא ששם הוא הודח כבר בסיבוב הראשון.

המחבט מספר 2 של הרוסים הוא מראט סאפין, שכידוע יפרוש בתום העונה מטניס. סאפין (24 בעולם) אחיה של המדורגת 1 בעולם, דינארה, גם הודח בסיבוב הראשון בווימבלדון. עוד בסגל הרוסי הוא איגור אנדרייב (26 בעולם), שהגיע עד שמינית הגמר ווימבלדון וכן מיכאיל יוז'ני (44 בעולם).

כזכור, מפגש גביע הדייויס הועתק ממרכז הטניס ברמת השרון לאולם ביד אליהו, שעובר שיפוצים והכנות נרחבים. בסיבוב הראשון עברה ישראל את שבדיה במפגש שנערך בסקנדינביה. רוסיה, זוכת הגביע ב-2002 ו-2006, גברה על רומניה בדרך לשמונה הגדולות. המנצחת במפגש תתעמת בחצי הגמר עם המנצחת בהתמודדות בין ספרד וגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully