וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מתיאוס יאמן את נבחרת קמרון

תחנת טלוויזיה גרמנית דיווחה כי מאמן מכבי נתניה לשעבר יחליף את בן ארצו, אוטו פפיסטר, ויאמן את האריות, שנלחמים על עלייה למונדיאל

הטלוויזיה הגרמנית מדווחת היום (שלישי) כי מאמן מכבי נתניה לשעבר, לותר מתיאוס, סיכם את תנאיו עם ההתאחדות הקמרונית וידריך את האריות. על פי הדיווח, המינוי עדיין אינו רשמי והחוזה לא נחתם, אבל סיכום הושג ומתיאוס יגיע להחליף את בן ארצו, אוטו פפיסטר, שהתפטר מתפקידו לפני כחודש. שוער העבר, תומאס נקונו, מונה בשלב זה למאמן זמני.

כזכור, מתיאוס כבר סיכם את תנאיו בלשנתיים פרהבר ההונגרית, אך ברגע האחרון העלה דרישות חדשות ובשבוע שעבר הודיעה הקבוצה רשמית שמתיאוס לא יגיע. גם ארמיניה בילפלד, שירדה לבונדסליגה השניה, הוזכרה כמנהלת מגעים עם מתיאוס, אך בסופו של דבר הועדף מאמן אחר על פניו.

אם אכן יגיע מתיאוס לקמרון, תהיה זו התחנה השביעית בקריירת האימון שלו אחרי רפיד וינה, פרטיזן בלגרד, נבחרת הונגריה, אתלטיקו פרננסה, רד בול זלצבורג וכמובן מכבי נתניה, אותה הוביל הגרמני בן ה-48 למקום הרביעי ולחצי גמר גביע המדינה.

נבחרת קמרון נמצאת במצב קשה מאוד בבית א' של מוקדמות המונדיאל באפריקה, לאחר נקודה אחת משני משחקים. קמרון רחוקה חמש נקודות ממוליכת הבית, גאבון, כאשר רק נבחרת אחת מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully