וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז כץ ממשיך בבני השרון

30.6.2009 / 12:21

למרות חוסר ההצלחה בעונה החולפת, חתם גארד בני השרון לשנתיים נוספות בקבוצה. אקוניס: "קשה למצוא אנשים ושחקנים כמותו"

למרות הקיפאון המתמשך בשוק השחקנים מסיום העונה שעברה, נראה כי הסגל של דן שמיר בבני השרון ממשיך להתעצב. אחרי שהחתימה השבוע את שחקן מכבי אשדוד דורי אסף לעונה נוספת, החתימה היום (שלישי) הקבוצה גם את ארז כץ לשנתיים נוספות. כץ אף עשוי לקבל את סרט הקפטן עם עזיבתו המסתמנת של מאיר טפירו. בכץ הייתה מעוניינת לאחרונה גם מכבי ראשון לציון, אך חוסר הוודאות לגבי תקציב הקבוצה הביא לכך שהצדדים לא הגיעו לכדי סיכום.

היו"ר אלדד אקוניס היה מרוצה מאוד מההחתמה השנייה שלו תוך שבוע: "ארז הוא מופת לרצינות, מקצוענות ונאמנות למועדון. אני שמח שהוא בחר להישאר בבני השרון עוד שנתיים כי קשה למצוא אנשים ושחקנים כמותו, עם המנהיגות וההשקעה שלו. אני בטוח שארז ימשיך להיות אחד מאבני הבסיס שלנו והוא איש שכיף לצאת איתו למלחמה".

כץ (1.93, 29), גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים ועבר בכל נבחרות הנוער של ישראל כשבחלקן אף שימש כקפטן. גם בנבחרת הבוגרת היה כץ קפטן לתקופה הקצרה, במוקדמות אליפות אירופה 2007, ולמעשה מי שהחליף אותו בתפקיד היה מאיר טפירו. אחרי שעזב את ירושלים, בה זכה להניף כקפטן את גביע יול"ב, שיחק עונה אחת בעירוני אשקלון ובהפועל תל אביב והחל מעונת 2006/7 משחק כץ בבני השרון. בעונה החולפת רשם 5.8 נקודות ו-3.8 אסיסטים ב-27 דקות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully