וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לעשות בושות

בני יהודה פוגשת יריבה אלמונית בפתיחת הליגה האירופית: סימורג. אז מיהי אותה יריבה שתנסה לתקוע מקלות בגלגלים של הזהובים? התשובות לפניכם

משחק מספר 36: סימורג - בני יהודה 2.9, 2.9, 1.8

הליגה האירופית נפתחת וגם לנו יש נציגה בדמות בני יהודה, שמנצלת את פרישתה של בית"ר ירושלים מהמפעלים האירופיים כדי להשתלב אף היא במפעל השני בחשיבותו באירופה. בני יהודה פוגשת יריבה מעט אלמונית מאזרבייג'אן, אותה היא צריכה לעבור כדי להגיע לסיבוב המוקדמות השני. הגומלין ייערך בשבוע הבא בבלומפילד, אך בינתיים שחקניו של גיא לוזון רוצים לא לעשות שטויות ולהשיג תוצאה טובה.

אז מי זו סימורג? מדובר בקבוצה המשחקת בעיירה זקאטאלה הסמוכה לגבול אזרבייג'אן הן עם רוסיה והן עם גאורגיה. מספר התושבים בעיירה נע סביב 26 אלף. הקבוצה הוקמה רק בשנת 2005 והחל מלפני שנה משחקת באצטדיון המקומי בעיירה, המכיל כ-4,000 מקומות. רומן פוקורה האוקראיני מאמן אותה מאז 2006 וזו תהיה הופעת הבכורה של הקבוצה הצעירה במפעלים האירופאים.

בעונה החולפת שיחקו במדי הקבוצה שישה שחקנים אזרים בלבד, בנוסף לחמישה גאורגים וחמישה אוקראינים. לחלוץ המולדובי אלכסנדרו פופוביצ'י למעלה מ-20 הופעות בנבחרת ארצו והשוער האוקראיני הוותיק טראס צ'ופיק, 37, משמש גם כמאמן השוערים של הקבוצה. שחקן הקבוצה, סרגיי סוקולוב משתייך לסגל נבחרת אזרבייג'אן אחרי שחזר מהשעייה ארוכה בגלל שימוש בחומרים אסורים. גם הקשר אלכסנדר צ'רטוגנוב הוא שחקן נבחרת ורשם 21 הופעות בינלאומיות.

אז בני יהודה תעבור אותם? אין ספק שהיא מגיעה פייבוריטית למשחק, ובמידה ותיקח את ההתמודדות ברצינות, היא תסיים עם ניצחון. ההימור: 2, יחס: 1.8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully