וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב ברזיל בגמר

אחרי שהנבחרת זכתה בגביע הקונפדרציות, נפגשות אינטרנסיונל וקורינתיאנס לגמר הגביע הברזילאי. הכל פתוח אחרי ה-0:2 של רונאלדו וחבריו

משחק מספר 30: אינטרנסיונל - קורינתיאנס 1.5, 3.15, 3.8

אחרי שקורינתיאנס ניצחה 0:2 במשחק הראשון, שתי הברזילאיות נפגשות למועד ב' בגמר הגביע שיכתיר את אחת מהן בסיומו. רק לפני שבועיים כבשו ג'ורג' הנריקה דה סוזה ורונאלדו את שני השערים שסידרו יתרון לקורינתיאנס, אך כעת נראה שהכל לגמרי פתוח כאשר אינטרנסיונל מארחת את הגומלין.

נכון להיום אינטרנסיונל נמצאת במקום השני בליגה לאחר שמונה מחזורים כאשר היא ניצחה בחמישה משחקים, סיימה בשני משחקים בתיקו וספגה הפסד אחד. יריבתה, קורינתיאנס, מדורגת רק שביעית עם מאזן של שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

בשמינית הגמר קורינתיאנס חלפה על פני אתלטיקו פראננסה, לאחר מכן ציפה לה ברבע הגמר מפגש עם פלומיננזה ובחצי הגמר עברה קורינתיאנס את ואשקו דה גמא למרות שסיימה נגדה פעמיים בתיקו. אינטרנסיונל פגשה בשמינית הגמר את נאוטיקו והשלימה מולה ניצחון כפול. ברבע הגמר פלמנגו נשארה בחוץ לאחר שאינטרנסיונל ניצחה במשחק השני מבין שניים ובחצי הייתה זו קוריטיבה שספגה הפסד במשחק הראשון, ניצחה בשני, אך הודחה.

על פניו נראה שאינטרנסיונל טובה יותר, כשאפשר לראות את זה במשחקי הגביע והליגה שנפתחה לא מזמן. אנו מעריכים שאינטרנסיונל תנצח. אם זה יספיק לה? ממש לא בטוח. ההימור: 1, היחס 1.5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully