וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.6

וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* מנצ'סטר יונייטד רצתה אותו הרבה זמן, וכעת היא הצליחה לשים ידה על הקשר האקוודורי של וויגאן אנטוניו ולנסיה כאשר רכשה אותו לתקופה של ארבע שנים. סכום העברתו של ולנסיה מוערך בכ-17 מיליון לירות שטרלינג.

* קשר נבחרת ברזיל, פליפה מלו, ששמו נקשר כמועמד לאינטר וארסנל, חתם על חוזה חדש בפיורנטינה שישאיר אותו במועדון עד שנת 2013.

* בלם נבחרת קרואטיה יוסיפ סימוניץ' עבר מהרטה ברלין להופנהיים. לפי דיווחים בגרמניה, הרטה קיבלה שבעה מיליון יורו עבור סימוניץ', שחתם בהופנהיים עד יוני 2012.

* החלוץ האירי קווין דויל עבר מרדינג לוולבס תמורת 6.5 מיליון ליש"ט, ושבר את שיא ההעברות במועדון. דויל חתם לארבע שנים.

* המגן הימני, טיירון מירס, שהושאל בעונה שעברה מדרבי קאונטי למארסיי, חתם לשלוש שנים בברנלי, העולה החדשה לפרמיירליג. ברנלי תשלם כחצי מיליון ליש"ט עבור השחקן בן ה-26.

* חלוצה המוערך של גנואה שהושאל בשנה שעברה לקליארי, רוברט אקוופרסקה שהיה מחוזר באיטליה, יעבור בהשאלה לקבוצת אטלאנטה.

* קטאניה העבירה לשורותיה את הקשר האיטלקי ג'נארו דלווקיו (31) מסמפדוריה. דלווקיו, ששיחק בעבר במועדון מסיציליה, חתם על חוזה לשלוש עונות.

* החלוץ איניגו דיאז דה סריו עבר מריאל סוסידאד לאתלטיק בילבאו.

* הקשר הקטור פונט עבר בהעבה חופשית מאוסאסונה לוויאדוליד.

* חואן קרלוס מנדיה בן ה-42 מונה למאמנה של רסינג סנטאנדר כשחתם על חוזה לעונה אחת. הספרדי הועדף על פני אלברטו זאקרוני האיטלקי.

* קשרה לשעבר של צ'לסי ונבחרת איטליה רוברטו די מתיאו מונה למאמנה של ווסט ברומיץ' אלביון, שירדה לליגת המשנה באנגליה בעונה שעברה.

שמועות

* "הסאן" מדווח כי הסיבה האמיתית לפיצוץ המו"מ בין סמואל אטו למנצ'סטר סיטי היא דרישתו של החלוץ למענק חתימה בסך 12.5 מיליון ליש"ט. בינתיים, "אס" ו"מארקה" מדווחים כי ברצלונה תציע לקמרוני להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

* יורי ז'ירקוב קרוב מאוד לחתימה בצ'לסי, כך מדווח "גרדיאן". רומן אברמוביץ' אמור לטוס למוסקבה ולסגור את העברת המגן השמאלי של צסק"א, שתקבל 18 מיליון ליש"ט. דניאל סטרידג' והשוער רוס טרנבול יצטרפו בקרוב.

* על פי "דיילי מירור", טוטנהאם הצטרפה למירוץ להחתמתו של כוכב נבחרת שבדיה הצעירה, מרקוס ברג. גם סטיוארט דאונינג ממידלסברו מתקרב לתרנגולים.

* סוכנו של חוליו קרוז, החלוץ הוותיק של אינטר, גילה כי נאפולי הצטרפה לפיורנטינה ופנאתינייקוס והגישה לשחקן הצעה.

* בצרפת מדווח כי ריאל מדריד התכוונה לכלול את קלאס יאן הונטלאר כחלק מהצעה לרכישת קרים בנזמה, אך החלוץ ההולנדי סירב לעבור לליון. רוד ואן ניסטלרוי או רפאל ואן דר וארט עשויים להיכלל בהצעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully