וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטיוארט פירס לא הולך נגד הגרמנים

סטיוארט פירס, שהודח עם אנגליה על ידי גרמניה גם ב-90 וגם ב-96, הפסיד גם עם הנבחרת הצעירה: "מקווה שלשחקנים כואב כמו שלי כואב"

סטיוארט פירס לא מאמין שזה שוב קורה לו. מגן הנבחרת לשעבר, שהודח עם האנגלים בצורה טראגית על ידי גרמניה גם במונדיאל ב-1990 (אז גם החטיא פנדל מכריע) וגם ביורו 1996, סבל אמש (שני) שוב מהנאחס שלו, כשהנבחרת הצעירה של אנגליה הובסה 4:0 על ידי הגרמנים בגמר אליפות אירופה לנבחרות צעירות.

"זה כואב לי, וזה כואב גם לחבורה שבחדר ההלבשה", אמר פירס, "אני מקווה שהם עצובים בדיוק כמו שאני הייתי עצוב בכל פעם שלבשתי את חולצת הנבחרת וירדתי מנוצח מהדשא - וזה לא קרה יותר מדי פעמים. עכשיו השחקנים פשוט צריכים לאגור את הכעס הזה ולדעת לתעל אותו לעתיד, כשבעתיד זה לא יקרה שנית".

פירס, שקיבל מחמאות רבות על ההצלחה שלו עם אנגליה הצעירה וחוזהו זה עתה הוארך בשנתיים נוספות, החמיא ליריבה: "צריך להוריד את הכובע בפני הגרמנים, ולשבח אותם על ניצחון יפה. חייבים להיות צנועים אחרי הפסד כזה".

מנגד, בצד הגרמני חגגו ניצחון מתוק, שמשלים את הדומיננטיות של הנבחרות הצעירות של גרמניה, שזכו באליפויות אירופה גם עד גיל 17 ועד גיל 19 והשלימו אמש תואר משולש. "עשינו את הכל נכון, והגיע לנו הניצחון הזה. זה היה פשוט תענוג לצפות במשחק הזה", אמר המאמן הורסט רובש, שזכה עם גרמניה באליפות אירופה ב-1980, "השער הראשון המוקדם הפך עבורנו את המשחק לקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully