וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נשאר במשפחה

ונוס וויליאמס, אלופת טורניר ווימבלדון, רמסה את רדוואנסקה 1:6, 2:6 ועלתה לחצי הגמר. גם סרינה בפנים, אחרי 2:6, 3:6 על אזרנקה

מגרש מספר 3 המפורסם בווימבלדון סיים את תפקידו וכך גם אחיו מספר 2. הימים הם ימי שלבים גבוהים והיום (שלישי) נערך יום התחרויות השמיני בווימבלדון, עם מיקוד בשני המגרשים המרכזיים בלבד.

דינארה סאפינה, המדורגת 1 בעולם ובטורניר, הפסידה את המערכה הראשונה שלה נגד סבין ליסיקי בת ה-19, אבל בדיוק כמו במפגש שלה אתמול נגד אמלי מורסמו, התאוששה בדרך לניצחון 7:6, 4:6, 1:6 כשהיא גם מנצלת פציעה של הגרמנייה. הרוסייה תמשיך במאמציה להשגת תואר גרנד סלאם ראשון, אבל אחרי שני משחקים קשים וצמודים ביומיים האחרונים, היא עשויה להגיע עייפה לחצי הגמר נגד ונוס וויליאמס. הגרמנייה הצעירה תסתפק בטורניר נפלא מבחינתה ובתקוות גדולות לעתיד.

סאפינה כאמור תפגוש בחצי הגמר את ונוס וויליאמס (3) שלא התקשתה להביס את אגניישה רדוואנסקה (11) 1:6, 2:6 בתוך 68 דקות. הפולניה שפתחה לא טוב, נראתה בכיוון הנכון עם 0:2 בתחילת המערכה השנייה, אבל האמריקאית התעשתה וממשיכה להיראות נהדר, אולי דרכה לתואר שלישי ברציפות.

האחות השנייה לבית וויליאמס, סרינה (2) הצטרפה לאחותה בחצי הגמר וגם היא שמרה על מאזן מושלם ועדיין לא הפסידה מערכה. הפעם היא גברה על הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה (8 בטורניר) 2:6, 3:6.

סרינה וויליאמס תתמודד בחצי הגמר נגד אלנה דנמטייבה (4) שהביסה את פרנצ'סקה סקיאבונה 2:6, 2:6 בתוך שעה ושש דקות. השתיים כבר נפגשו שמונה פעמים בעבר והמאזן ביניהן עמד ערב המשחק על 4:4, אבל הרוסייה לא התקשתה לשבור את השוויון בקלות.

אנדי רם ומקס מירני (7 בטורניר) הודחו בסיבוב השלישי של טורניר הזוגות אחרי שהפסידו לסיימון אספלין השבדי ובן זוגו האוסטרלי פול הנלי. כזכור, המשחק הופסק אמש בגלל החשיכה במצב של 6:2, 6:7, 7:6, 6:7, 2:2 והיום השלימו אספלין והנלי את העבודה וניצחו 3:6 במערכה החמישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully