וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאו בדרך לסוף הקריירה?

בארה"ב מדווחים שהסנטר הסיני עלול להחמיץ את מירב העונה הבאה ושמעל עתידו ניצב סימן שאלה גדול. עבר 4 ניתוחים ב-3 השנים האחרונות

יאו מינג פצוע ובצורה די חמורה. את זה כולם יודעים כבר זמן מה, אבל ביוסטון רוקטס חוששים שהסנטר הסיני עשוי להחמיץ את כל העונה הבאה, ואולי אף יתרה מכך, לגמור את הקריירה.

עד כה הצהירו ראשי הרוקטס שקיים חשש שהפציעה של יאו ברגלו השמאלית עשויה לגמור לו את כל העונה הבאה, אבל קצב ההחלמה שלו לא משביע רצון ומקורבים אליו ולקבוצה שלחו לאחרונה רמזים שונים. הסיני נפצע ברגלו לפני שנה והושמו בה ברגים, אבל בפלייאוף האחרון הוא שבר אותה שוב והנזק הפך לגדול יותר. בשלוש השנים האחרונות עבר הסנטר ארבעה ניתוחים ועם הזמן נראה שפלג גופו התחתון מתקשה יותר ויותר להתמודד עם המעמסה הפיזית.

"זה נשמע כאילו הוא הולך להחמיץ את רוב העונה הבאה, אם לא את כל 82 המשחקים", אמר אחד מבכירי הליגה אחרי שיחות עם גורמים ברוקטס, "זה מה שאומרים ביוסטון בשקט, אבל הם יודעים שזה עלול להיות הרבה יותר גרוע".

הרוקטס סירבו להגיב היום (שני) לשמועות ולהערכות ודובר מטעמם אמר שהצהרה מסודרת תצא אחרי סדרת בדיקות נוספת ברגלו של הסיני, אבל הדבר רק גרם ליותר שמועות בארצות הברית בנוגע לעתידו של השחקן בן ה-28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully