וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדוט: "נקווה שבהמשך יחכו יריבות יותר אטרקטיביות"

בני יהודה יצאה לאזרבייג'אן למשחקה הראשון באירופה, בלדוט כבר חושב על ההמשך, לוזון מזהיר משאננות. האוהדים פועלים לשידור המשחק

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

והעיקר, לא לזלזל כלל

שחקני בני יהודה המריאו הבוקר (שלישי) למשחקם הראשון במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, שייערך ביום חמישי מול סימרוג האזארית. תחילה המריאו הזהובים לאיסטנבול שבטורקיה, ומשם ימשיכו בטיסת המשך לבאקו שבאזרבייג'אן. כבר היום בערב יערכו השחקנים אימון ראשון על אדמת אזרבייג'אן, ומחר בצהריים יתקיים אימון נוסף.

למעט הבלם אביב חדד והקשר הצעיר ג'ורג' אמסיס (שהגיע מגדנ"ע יהודה), לא הוחתם עדיין אף שחקן רכש משמעותי, והזהובים יצאו למשחק בסגל צעיר מאוד ועם מספר שחקני נוער שהצטרפו לנסיעה.

קפטן הקבוצה אסי בלדוט סיפר: "יש קצת התרגשות, כמו לפני כל משחק ולפני כל טיסה. כשנגיע לשם אני מאמין שנתרגש יותר. המטרה שלנו היא לחזור עם תוצאה טובה. אנחנו לא ממש יודעים הרבה על היריבה, ועד המשחק נדע את כל מה שאנחנו צריכים. אנחנו יודעים שזו קבוצה עם תקציב יותר גבוה משלנו, יש לה שחקנים טובים מרוסיה ומאוקראינה, וזה לא יהיה פשוט".

בנוגע ליעד הלא אטרקטיבי אמר בלדוט: "אני מאמין שאם נעבור את השלב הזה ואת השלב שאחריו, בהמשך כבר יחכו לנו קבוצות יותר אטרקטיביות, אבל מה שחשוב זה שנבוא מפוקסים וחדים ושנעבור קודם את השלב הזה".

המאמן גיא לוזון הוסיף: "מדובר בקבוצה טובה, שמושקעים הרבה כספים. היא עלתה שלוש ליגות בשלוש העונות האחרונות, עם בעל בית עשיר שהשקיע הרבה כסף והביא שחקנים איכותיים, כך שמדובר ביריב לא פשוט. מבחינתי תמיד המטרה היא לחזור עם ניצחון, בלי שום קשר לזהות הקבוצה שמנגד".

לגבי העובדה שעד כה שום גוף שידור לא לקח על עצמו את שידור המשחק אמר לוזון: "חבל לי מאוד על הקהל שלנו, שלא יוכל לראות אותנו, אבל נעשה הכל בשביל שיהיו לו בשורות טובות".

הנבחן הקרואטי חזר לקרואטיה

כפיר אדרי נשאל האם חוסר ההצלחה בפעם הקודמת בה השתתפה הקבוצה באירופה שם יותר לחץ על כתפי השחקנים הפעם: "אין ספק שבעקבות המשחק לפני כמה שנים, קיבלו בבני יהודה קצת נסיון והם יודעים לקראת מה הם הולכים. אנחנו באים מוכנים יותר, הארגון כאן יוצא מן הכלל, בניגוד לקבוצות אחרות שממריאות יום לפני המשחק אנחנו נהיה שם כבר יומיים קודם בכדי להתרגל. נתנו לנו את כל התנאים להצליח ומה שנשאר לנו השחקנים זה לבוא ולעשות תוצאה טובה. אם לא נעבור זה יהיה כישלון".

המגן כבר מסתכל קדימה אל עבר ההצלחה בליגה: "יש סימפטום לקבוצות הישראליות שמשתתפות באירופה שאחר כך זה פוגע בהן בליגה כאן בישראל, אני מקווה שידעו לעבות כאן את הסגל, כדאי שתהיה רוטציה טובה ומנוחה טובה לשחקנים וננסה למנוע את מה שקורה לקבוצות אחרות בדרך כלל".

הקשר תמיר כחלון, שנמצא בהליך בוררות עם מכבי תל אביב, לא המריא עם הקבוצה. ביום ראשון הקרוב ייערך הדיון הרביעי במסגרת הליך הבוררות וייתכן שלאחריו יודיע הבורר, עו"ד עמיאל תגר, על החלטתו.

הקשר-חלוץ הקרואטי ג'וסיפ סרדרוסיץ', שנבחן בימים האחרונים בקבוצה ולא הרשים, חזר אמש למולדתו אולם הוא עשוי לחזור בשבוע הבא למספר ימי התרשמות נוספים. בשלב זה עדין לא התקבלה החלטה לגבי המשך דרכו בקבוצה.

האוהדים פועלים לשידור המשחק

חוג אוהדי בני יהודה, "אריות יהודה", פנה אמש (שני) למועצת הכבלים והלוויין וליו"ר המועצה, ניצן חן, בדרישה שיפעלו לשידור משחק החוץ של קבוצתם ביום חמישי נגד סימורג מאזרבייג'אן, במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופאית.

בנוסף פנו ראשי ארגון האוהדים גם לאדר זהבי, מנכ"ל צ'רלטון, על מנת לבדוק את האפשרות שהחברה שהוא עומד בראשה תהיה זו שתשדר את המשחק. זהבי השיב לאוהדים כי אם הדברים היו תלויים בו הוא היה לוקח על עצמו את עלויות השידור וההפקה המשחק, אולם לדבריו על פי תקנות מועצת הכבלים והלווין, משחקי חוץ של קבוצות ישראליות באירופה צריכים להיות משודרים באחד מהערוצים הפתוחים.

עד כה לא הרים אף גוף שידור את הכפפה ונכון לעכשיו המשחק לא ישודר. כפיר עמר, מראשי ארגון האוהדים של בני יהודה, אמר היום: "אנחנו מתוסכלים מאוד מכך שאף גורם פתוח לא רואה לנכון לשדר את המשחק. אין לנו ספק שאם היה מדובר במכבי תל אביב או מכבי חיפה, היה נמצא הגורם שישדר את המשחק. אנחנו מקווים שהפנייה שלנו לניצן חן תישא פרי והמשחק ישודר". נכון לעכשיו ממתינים אוהדי בני יהודה להחלטת מועצת הכבלים והלווין, שאמורה להינתן בהמשך היום. בינתיים, הודיע אתר האוהדים של בני יהודה "תא כתום" כי יעביר את המשחק בשדיור ישיר.

עדכון ראשון: 29.6, 22:03
עדכון אחרון: 30.6, 9:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully