וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת חוגגים את יום השוער

לא פחות מחמישה שוערים החליפו קבוצות בצרפת: קופה חתם בסן ז'רמן, לאנדרו בליל, קראסו בבורדו, פלה בטולוז ופלנטה בסנט אטיין

לא ברור אם זה מקרי, אבל היום (שני) יכול בהחלט להיות מוגדר כיום השוער בכדורגל הצרפתי. לא פחות מחמש העברות רשמיות של שוערים נרשמו בצרפת, באירוע הזוי ונדיר, גם בימים של עונת מלפפונים.

ההעברה הבולטת מבין החמש הייתה זו של גרגורי קופה. השוער בן ה-36 סיים את הסיוט בן השנה האחת באתלטיקו מדריד וחזר לצרפת כשחתם לשנתיים בפאריס סן ז'רמן. קופה מגיע לבירה הצרפתית לאחר 12 שנים בליון ו-34 הופעות בנבחרת צרפת.

מי שעמד העונה בשער סן ז'רמן, מיקאל לאנדרו, פינה את מקומו לקופה, אבל לא נשאר מובטל זמן רב. לאנדרו בן ה-30 חתם לשלוש שנים בליל, שתשלם עבורו כשני מיליון יורו. השוער אגב, היה מבוקש במספר קבוצות ביניהן: חטאפה, אתלטיקו מדריד וטולוז.

האחרונה, שלא הצליחה להנחית את לאנדרו, מצאה במהרה שוער חדש, בדמותו של יוהאן פלה בן ה-26 מלה מאן. "יש לו פוטנציאל אדיר ועד כה הוא הראה אולי 50 אחוז ממנו. הוא יוכיח העונה שהוא אחד השוערים הטובים בצרפת", התמוגג אלן קזנובה, מאמן טולוז ושוער עבר בעצמו.

פלה יחליף בטולוז את סדריק קראסו, השוער בן ה-27, שחתם לשלוש שנים בשורות אלופת בורדו. שוער נוסף שהחליף קבוצה הוא וינסנט פלנטה, שעבר מקון לסנט אטיין וחתם במדיה לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully