וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע הפסיד לדג'וקוביץ' בשמינית גמר ווימבלדון

דודי סלע הפסיד לנובאק דג'וקוביץ' 6:2, 6:4, 6:1 בשמינית גמר ווימבלדון וסיים את דרכו בטורניר היוקרתי, מה שלא מוריד במאום מההישג הענק שלו. צפוי לעלות לאזור המקום ה-35 בעולם

הדרך הקסומה והנהדרת של דודי סלע בטורניר ווימבלדון נעצרה היום (שני) בשמינית הגמר אחרי הפסד 6:2, 6:4, 6:1 למדורג רביעי בעולם, נובאק דג'וקוביץ' הסרבי.

הטניסאי הישראלי ניסה, השתדל ולפרקים הראה ניצוצות מהטניס שהביא אותו עד הלום, אבל נתקל בחומה בצורה בדמות שחקן מהרמה הגבוהה ביותר. דג'וקוביץ' הפליג ל-2:6 קל במערכה הראשונה, התקשה קצת יותר במערכה השנייה, אבל אחרי שהשלים בה 4:6, כבר לא עצר בדרך לניצחון, תוך שהוא מציג טניס מזהיר.

יחד עם זאת, גם ההפסד הזה לא פוגם במאום בהישג הגדול של סלע, שצפוי לעלות לאזור המקום ה-35 בעולם. הישראלי ניצח יריבים עדיפים על הנייר, העפיל ל-16 האחרונים והפסיד לשחקן פנטסטי שעולה עליו במירב הפרמטרים.

עכשיו דודי יצטרך למנף את ההצלחה בטורניר היוקרתי להמשך עונה מוצלחת מבחינה אישית ואולי גם במפגש הדייויס הקרב ובא נגד רוסיה. בינתיים, בגיל 24, הוא שובר עוד ועוד שיאים אישיים העונה ובהחלט יש עוד למה לצפות.

מהלך המשחק

הראשון שזכה לאפשרויות שבירה היה דווקא סלע, שעלה ל-40:0 במשחקון השלישי, אבל דג'וקוביץ' התעשת מהר ושמר על ההגשה. בהמשך היה זה הסרבי ששבר את מכות ההגשה של הישראלי במשחקון השישי ועלה ל-2:4, ובהמשך שבר שוב ובקלות כדי לנצח במערכה הראשונה 2:6 תוך 28 דקות בלבד, כשסלע מסיים עם 9 שגיאות לא מחויבות.

בפתיחת המערכה השנייה סלע הראה שיפור, ואף הציל שתי נקודות שבירה במשחקון השני, אך דג'וקוביץ' עדיין שלט במשחקוני ההגשה שלו ובמצב של 3:4 לזכותו, ניצל כמה טעויות של הישראלי כדי לשבור. דודי סירב להיכנע ושבר בחזרה, אבל נשבר פעם שניי רציפות לאחר מכן והפסיד במערכה 6:4.

דג'וקוביץ' צבר הרבה רוח גבית אחרי שעלה ל-0:2 ואת המערכה השנייה פתח בסערה ועם כמה מכות גב יד נהדרות, ניצח שני משחקוני הגשה, שבר שניים וטיפס ל-0:4 בזמן קצר. דודי עוד שבר ל-4:1, אבל נשבר שוב והסרבי ניצח 1:6 ו-0:3 במערכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully