וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי יישא את דגל ישראל בטקס הפתיחה של המכביה

הגולש הישראלי, המדליסט מבייג'ין ואלוף אירופה הטרי, הוחמא מהמחווה של הוועד האולימפי: "חש גאווה לשאת הדגל באולימפיאדת היהודים"

הוועד האולימפי בישראל, האחראי על משלחת ישראל למשחקי המכביה ה-18, בישר הבוקר (שני) לגולש שחר צוברי, אלוף אירופה הטרי, על כך שהוא נבחר להיות נושא דגל ישראל בראש המשלחת הישראלית בטקס הפתיחה של המכביה, ב-13 ביולי. כאלף ספורטאים יצעדו בטקס הפתיחה באיצטדיון רמת גן, כשבסך הכל מונה משלחת ישראל למכביה כ-2,200 ספורטאים.

"שחר צוברי ריגש בקיץ שעבר לא רק את אזרחי ישראל, אלא גם את היהודים בתפוצות ברגעים בהם עמד על פודיום המדלסיטים בבייג'ין, והיה למדליסט השישי של ישראל בכל הזמנים אחרי יעל ארד,אורן סמדג'ה מיכאל קולגנוב, גל פרידמן ואריק זאבי", אמר צבי ורשביאק יו"ר הוועד האולימפי בישראל, "לא מכבר הוא
הוכתר כאן בתל אביב לאלוף אירופה. צוברי הוא אחת מהתקוות האולימפיות של ישראל והתקדמותו המקצועית מוכיחה כי לונדון2012 מחכה לו. אנו בטוחים שעשרות אלפי הצופים באיצטדיון ומאות האלפים שיצפו בשידור הטקס בבית יוקירו לו תודה".

שחר צוברי היה נרגש מאד כשאפרים זינגר מנכ"ל הוועד האולימפי הודיע לו על הבחירה: "אני מופתע מאד מהכבוד הגדול והערכה הרבה שהוועד האולימפי בישראל העניק לי. אני חש גאווה גדולה לשאת את דגל ישראל באולימפיאדה של היהודים. אינני יכול להסתיר את התרגשותי הגדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully