וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני גפני החליט לעזוב את מכבי חיפה

29.6.2009 / 11:00

המגן יחפש קבוצה, סוכנו ביקש לנהל מו"מ: "מחכים לאישור בכתב". מכבי ת"א מציעה חוזה לשלוש שנים בגובה 110 אלף דולר לעונה

רוני גפני קיבל החלטה סופית לעזוב את מכבי חיפה ואף אמר לשחקנים בקבוצה לאחר האימון היום (שני) כי בשלב זה לא בטוח שייצא למחנה האימונים באוסטריה ביום רביעי. סוכנו עו"ד עידן כסיף ביקש אישור לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות בליגה, כשמכבי תל אביב מעוניינת בו. כסיף אישר הבוקר כי "אנחנו עובדים בצורה מסודרת. קיבלנו אישור בעל פה, אנחנו מחכים לאישור בכתב".

גפני מעדיף את מכבי תל אביב, שמאז פגרת החורף האחרונה הוזכר שמו כמי שמועדף להצטרף בעונה הבאה לשורותיה. ככל הידוע, מכבי הציעה לשחקן חוזה לשלוש שנים עם הפתחה ביחס לשכרו הנוכחי בחיפה (150 אלף דולר, לא כולל מענקים). על פי ההערכות, מדובר בחוזה תלת שנתי בגובה 110 אלף דולר לעונה.

בעקבות הדברים, חיפה תצטרך להחליט עתה מה לעשות עם המגן פיטר מסיללה. במועדון אמרו כי הם מעריכים שהשחקן יימכר עד ינואר לאירופה, אבל לא מן הנמנע שהיא תבדוק הצעות מאירופה כעת ובמקביל תאיץ המשא ומתן עם דדי בן דיין.

קינן המליץ לאלישע על שכטר

הבלם דקל קינן שוחח עם המאמן אלישע לוי והמליץ לו להחתים את החלוץ איתי שכטר. השחקן כבר נמצא על הכוונת של מכבי חיפה ואהוד מאוד בקרב השחקנים. במועדון מאמינים שמכבי נתניה, שדרשה עבור השחקן מיליון יורו, תתפשר על סכומים נמוכים בהרבה.

החלוץ קטלגו מפלה, שכבש צמד מול נבחרת ספרד בגביע הקונפדרציות, כנראה לא יגיע לקבוצה. במועדון עקבו אחריו, התמהמהו, וכעת השחקן צפוי לקבל הצעות מכל אירופה. חיפה התעניינה גם בחלוץ אייאקס קייפטאון מבוטי קנייזה, אבל כעת גם אייאקס אמסטרדם מעוניינת בשחקן ולא בטוח שיגיע לכרמל. גורם בחיפה אמר הבוקר על השחקן: "הוא מועמד ויכול להיות שיגיע למחנה האימונים". כזכור, בעונה שעברה בחן אלישע לוי את איונג אנו הקמרוני שחתם לבסוף באייאקס.

שחקני מכבי חיפה קיימו היום אימון נוסף לקראת היציאה למחנה האימונים באוסטריה ביום רביעי. האימון היה בנוי בעיקר על משחקונים. השחקנים נדרשו לעבור בדיקות דם על מנת לדעת האם חלק מהם צריכים לשפר הרגלי תזונה או ליטול ויטמינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully