וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי אפק החליט לעזוב את מכבי חיפה

28.6.2009 / 20:17

הקשר לא שותף במשחק נגד בני יהודה (1:2) ואמר: "אעבור למקום בו אגשים עצמי מקצועית". האם חיפה קרובה לאבד עוד שחקן לאייאקס?

קשר מכבי חיפה, עמרי אפק, לא שותף הערב (ראשון) במשחק האימון בו ניצחה הקבוצה 1:2 את בני יהודה והוא החליט לעזוב את האלופה, כך שלא יצטרף אל חבריו במחנה האימונים באוסטריה ביום רביעי. אפק ערך שיחה עם המאמן אלישע לוי לפני המשחק, וכפי שקרה עם ליאוניד קרופניק ביום חמישי, הבין השחקן כי אינו בתוכניות המקצועיות והגיע למסקנה שעליו לשנות את מצבו.

לאפק בן ה-30 יש חוזה לשנתיים נוספות במכבי חיפה, ומעטות הקבוצות שיכולות לעמוד בגובה חוזהו ולשלם לו את השכר לו הוא זכאי כרגע. כעת אפק יצטרך להחליט אם לעבור בהשאלה לקבוצה ולבקש מחיפה להשלים את שכרו, או להסתפק בחוזה נמוך יותר במקום אחר.

אפק אמר הערב: "קשה לי לראות את עצמי ממשיך במועדון שנה נוספת, לנוכח התנאים המקצועיים שהיו בעונה שעברה ומאחר שמסתמן שהדברים צפויים להמשיך באותו אופן גם השנה. במידה שאגיע עם הקבוצה להבנות בנוגע לחוזה שלי, אעבור למועדון שיאפשר לי להצליח ולהביע את עצמי מבחינה מקצועית. הייתי שותף לאליפויות, תארים והישגים בכל הקבוצות בהן שיחקתי, וכך אני מקווה לעשות גם בעתיד הקרוב".

במשחק הערב, בו כבשו את השערים יניב קטן וליאור רפאלוב, נבחן הבלם הפורטוגלי ז'ורז'ה טישיירה, שפתח בהרכב וגילה יכולת סבירה. גם בירם כיאל וירו בלו, שלא קיבלו את חולצת ההרכב במשחק הקודם מול הזהובים, פתחו בין ה-11.

קנייזה בעקבות אנו?

לפני כ-10 ימים דווח בדרום אפריקה כי חיפה מעוניינת בחלוצה של קבוצת אייאקס קייפטאון מבוטי קנייזה, שהגיע עם קבוצתו להסכם הדדי על ניתוק הקשר. קנייזה, 26, התקשה לפתור את המחלוקות עם מאמן הקבוצה ושני הצדדים החליטו להיפרד. כעת נודע כי גם אייאקס אמסטרדם מעוניינת בשחקן.

יצוין כי בשנה שעברה בחן אלישע לוי את הקשר הקמרוני איונג אנו, אלא שהמאמן החיפאי טען כי הוא אינו מתאים לתפקיד אותו רצה לוי לאייש. כעבור זמן קצר החתימה אייאקס את הקשר של אייאקס קייפטאון, ובכך הוא הפך לקמרוני הראשון המשחק בקבוצת הפאר ההולנדית.

אנו, שחתם באייאקס לשנתיים עם אופצייה לשנתיים נוספות, קיבל את הצ'אנס מהמאמן דאז מרקו ואן באסטן והצליח לפלס לעצמו מקום בהרכב הראשון, כשבמהלך העונה הוא נהנה מתמיכה גדולה של האוהדים. האם חיפה קרובה לפספס לטובתה של אייאקס שחקן נוסף בקיץ הזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully