וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.6

וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* לאחר שבע אליפויות עם ליון ועונה כושלת במיוחד באתלטיקו מדריד, חתם גרגורי קופה, כצפוי, בפאריס סן ז'רמן. השוער בן ה-36 חתם לשנתיים בקבוצה של אנטואן קומבוארה.

* ואילו שוער סן ז'רמן בעונה החולפת, מיקאל לאנדרו, חתם לשלוש שנים בליל.

* אלופת צרפת בורדו החתימה את השוער סדריק קראסו מטולוז. קראסו, 27, הוא השוער השלישי של נבחרת הטריקולור, אבל עוד לא ערך הופעה במדיה.

* קבוצה צרפתית נוספת שהחתימה שוער היא סנט אטיין, שצירפה את וינסנט פלנטה. השוער חתם לשלוש שנים ויתחרה על מקום בהרכב עם ז'רמי ז'נו.

* שוער נוסף שהחליף קבוצה ביום השוערים בצרפת הוא יוהאן פלה, שעזב את לה מאן וחתם לארבע שנים בטולוז.

* המגן הימני הדני, לארס ג'קובסן, שעבר עונה מתסכלת מלאת פציעות באברטון, חתם לשנתיים בבלקבורן. השחקן בן ה-29 הגיע בהעברה חופשית.

* הקשר כריסטיאן ראימונדי, 28, מויצ'נזה חתם לשלוש שנים בשורות העולה החדשה לסריה A, ליבורנו.

שמועות

* ארסנל קרובה לסגור עם בלמה של שטוטגרט, סרדר טאסקי, שהמשא ומתן שלו עם הקבוצה הגרמנית עלה על שרטון. מי שעוד מעוניינת בשירותיו היא מילאן.

* אלכס פרגוסון כנראה ממש להוט לרכוש שחקן כדי לרענן את שורות מנצ'סטר יונייטד, שעדיין מנסה להתאושש מעזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו, כאשר מדווח כי המנג'ר הסקוטי מוכן להציע 52 מיליון לירות שטרלינג על סרחיו קון אגוארו של אתלטיקו מדריד.

* חלוצה הברזילאי של מנצ'סטר סיטי ז'ו בדרך החוצה מהקבוצה, לאחר החתמתו של רוקה סנטה קרוז ואולי זו של קרלוס טבז. פולהאם הביעה התעניינות בשחקן.

* אחרי שהביעה עניין בטים בורובסקי, פנתה אסטון וילה לטוטנהאם בבקשה לקבל לידיה את חלוצה האירי של הקבוצה, רובי קין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully