וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד במקום השלישי בגביע הקונפדרציות

אלופת אירופה ניצחה 2:3 את המארחת דרום אפריקה, לאחר משחק דרמטי שהסתיים רק בהארכה. גוויסה ואמפלה כבשו צמדים, צ'אבי אלונסו הכריע

אם יש דבר ששחקנים לא אוהבים, במיוחד בטורניר הכנה כמו גביע הקונפדרציות, זה משחק מעיק על המקום השלישי, אבל הערב (ראשון) קיבלנו משהו אחר לגמרי. ספרד, שהודחה בבושת פנים בחצי הגמר על ידי ארצות הברית, פגשה את המארחת דרום אפריקה, שקיוותה לסגור בצורה יפה שבועיים מוצלחים מבחינת הארגון, אך נכנעה לאחר הארכה 2:3 במשחק דרמטי והפכפך.

שתי הנבחרות נפגשו בשלב הבתים ואז ספרד ניצחה 0:2, אך הפעם דרום אפריקה הגיעה לאחר חצי גמר מרשים מול ברזיל. מעודדת מצרור המחמאות שקיבלה, עלתה הנבחרת של ג'ואל סנטנה בהתלהבות למגרש, אבל ספרד הייתה דומיננטית וסיכנה יותר את שערו של איטומלנג קונה המצוין. בדקה ה-74, באחת ההזדמנויות הבודדות של דרום אפריקה עד אז, בישל סיפיווה טשאבללה למחליף קטלגו אמפלה שהכניע מקרוב את איקר קסיאס.

אוהדי ספרד המעטים ביציעים כבר חשו הפסד שני ברציפות מתקרב, אלא שאז המחליף שלהם, דני גוויסה, הרשית פעמיים תוך שתי דקות (88 ו-89) והפך את התוצאה. נגמר? לא אם זה תלוי באמפלה. החלוץ, שהוזכר כמו לא מעט מחבריו כמועמד למכבי חיפה, כבש בבעיטה חופשית מושלמת שלוש דקות בתוך תוספת הזמן ונתן את האות להיסטריה באיצטדיון ברוסטנבורג.

במצב של 2:2, נגרר המשחק כמובן להארכה, בה ספרד ניצלה את העדיפות הטכנית שלה, ולאחר מספר הזדמנויות ופנדל שלא הוענק לה, השיגה את שער הניצחון מרגלי צ'אבי אלונסו, ששלח לרשת כדור חופשי נהדר בדקה ה-107. ספרד מסיימת שלישית בטורניר, אך לפני דל בוסקה יש לא מעט עבודה עד למונדיאל בשנה הבאה. דרום אפריקה מסכמת טורניר מוצלח, בו הוכיחה כי ביכולתה להוות יריב שקול גם למעצמות העולם. עכשיו נראה אותם בדבר האמיתי - מונדיאל 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully