וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס: "הנבחרת שתהיה אמיצה יותר, תנצח"

מאמן נבחרת אנגליה הצעירה מוכן לגמר אליפות אירופה מול גרמניה (ב', 21:45, ספורט 5). אנגליה תחסר את הארט, גרמניה בלי דז'אגה

אחרי שבועיים מרתקים בהם לא מעט כשרונות ביצעו את הפריצה שלהם וחלקם אף עלו למעמד אלילים בארצם (דוגמת מרכוס ברג בשבדיה), מגיעה אליפות אירופה עד גיל 21 אל קו הסיום שלה. מחר (שני, 21:45, ספורט 5) תיפגשנה בגמר במאלמו נבחרות אנגליה וגרמניה לקרב על התואר הנכסף.

אנגליה העפילה לגמר אחרי לא מעט דפיקות לב ביום שישי מול המארחים השבדים. שחקניו של סטיוארט פירס כבר הוליכו 0:3, אך שבדיה ביצעה קאמבק מרשים ושלחה את המשחק לדו קרב מהנקודה הלבנה, שם התעלו האנגלים וניצחו את המשחק. לאנגליה יחסרו החלוצים פרייז'ר קמפבל וגבריאל אגבונלהור וכן השוער ג'ו הארט - כולם מוצהבים. סקוט לואץ', שעמד בשער מול הגרמנים בשלב הבתים, צפוי לעשות זאת שוב.

"זה יהיה גמר נהדר", בטוח פירס. "זה השלב הגבוה ביותר אליו הגעתי כשחקן או כמאמן בזירה הבינלאומית, ואני מקווה שהכל יסתיים בצורה הטובה ביותר עבורנו. הנבחרת שתהיה אמיצה יותר, שתנצל את ההזדמנויות ותהיה עם יותר שחקנים מוכנים, תנצח את המשחק".

גרמניה עלתה לשלב הגמר אחרי ניצחון קשה 0:1 על איטליה, למרות נחיתות במגרש לאורך רוב שלבי המשחק. השוער מנואל נוייר נתן שוב הצגה גדולה בין הקורות של הגרמנים, והוא עשוי לעשות את ההבדל גם נגד אנגליה. "מנואל הוא בין השוערים הטובים באירופה ואני בטוח שהוא יעשה את הקפיצה להיות בשורה הראשונה של השוערים בעולם", אמר מאמנו בנבחרת, הורסט רובש. "הוא מאפשר לי לשבת על הספסל בנינוחות".

גרמניה, שמחפשת תואר ראשון, ניצחה את אנגליה במסגרת הנבחרתו הצעירות רק פעם אחת מתוך תשעה מפגשים - בגומלין של גמר 1982 עם רודי פלר ופייר ליטברסקי - אלא שאנגליה זכתה בתואר בכל זאת, בפעם השנייה בתולדותיה. שתי הנבחרות נפגשו גם בשלב הבתים של הטורניר הנוכחי, כאשר אז הסתיים המפגש בתיקו 1:1. מי ששיחק מול אנגליה במפגש הקודם והפעם לא יהיה, הוא אשקן דז'אגה המוצהב, כשגם מרקו מארין בספק בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully