וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות לכדורגל רוצים שתספרו להם סיפורים

אתר ההתאחדות והוצאת הספרים "גלורי" יזמו תחרות סיפורים קצרים על המשחק. הפרס: כרטיס כניסה למשחק ופרק בספר חדש

אתר ההתאחדות לכדורגל football.org.il והוצאת הספרים "גלורי" משלבים בין תרבות לכדורגל ומזמינים את חובבי הספורט להשתתף בתחרות כתיבת סיפור קצר על המשחק הפופולרי בעולם. התחרות הינה חלק מהפקת ספר חדש - "מסביב לכדור - אסופת סיפורים קצרים על כדורגל". הספר, יוזמת חברי נבחרת הסופרים של ישראל בכדורגל, יאגד בתוכו עשרות סיפורים קצרים העוסקים במשחק הכדורגל.

במשך שנים הכדורגל מלווה את כולנו, החל מילדותנו ועד לבגרותנו. הכדורגל היווה השראה ללא מעט סופרים, משוררים ותסריטאים, ומתחבר בצורה נפלאה לתרבותה של כל מדינה ומדינה. הסופר האורוגוואי הנודע אדוארדו גלאנו כתב את "כדורגל באור ובצל", ניק הורנבי כתב את "קדחת המגרש" שעובד גם לסרט, סיימון קופר הסתובב מסביב לעולם וכתב את "כדורגל נגד האויב" ועוד. ההתאחדות לכדורגל יזמה ביחד עם הוצאת "גלורי" (זו שהוציאה את "ההולנדי של עכו" לפני מספר שנים) את תחרות "כתיבה מסביב לכדור"- תחרות כתיבת סיפור קצר אודות כדורגל.

רוצים שגם הסיפור שלכם יופיע בספר יחד עם הסיפורים של הסופרים המובילים בישראל? היכנסו לאתר ההתאחדות לכדורגל (www.football.org.il) – שלחו סיפור פרי עטכם, וחמשת הסיפורים הטובים ביותר יכללו בספר שיראה אור בחודשים הקרובים. חברי נבחרת הסופרים ישמשו כשופטים בתחרות. עשרת הסיפורים הטובים ביותר יזכו את מחבריהם בכרטיס זוגי למשחק הנבחרת הלאומית מול לטביה במסגרת מוקדמות גביע העולם 2010 שייערך באצטדיון רמת גן ב-5.9.2009. אורכו של הסיפור חייב להיות בין 500 ל-5,000 מילה והוא יכול לעסוק בכדורגל מכל היבט שימצא לנכון המחבר, כשהדגש הוא על הפן הסיפורי. הסיפור חייב להיות מקורי וכזה שטרם הופיע בכתב-עת או בספר. על הסיפורים להגיע אל ועדת השופטים עד ה-15.08.2009 אל המען הבא:

הוצאת גלורי
תחרות הסיפור הקצר על כדורגל
ת.ד. 202
בנימינה

או בכתובת דואר אלקטרוני: mordi@glory.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully