וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורי אסף חוזר לבני השרון

28.6.2009 / 13:06

מלך הסלים הישראלי של הליגה הלאומית אשתקד במדי אשדוד חתם לשלוש שנים בקבוצת נעוריו. אקוניס: "חשוב לנו לקדם שחקני בית"

בני השרון הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הרכז הישראלי הצעיר דורי אסף לעונה הבאה. אסף, ששיחק במהלך העונה שעברה במדי מכבי אשדוד, מצטרף לבן רייס, אלעד הופמן, קוקי בלצ'ר, שון ג'יימס, אוגונה אוניקווה והאמין קווינטנס בקבוצה שבונה דן שמיר לקראת העונה הבאה, ביחד עם הצוות שכולל את עוזר המאמן אורן אהרוני ומאמן הכושר שהגיע ממכבי תל אביב, רגב פנאן.

אסף, שגדל בנוער במדי בני הרצליה, ורשם משחקים מצוינים במדי תיכון "היובל" בליגת התיכונים, הצטרף לבני השרון בעונת 05/06, לא הרבה לשחק, ובהחלטה משותפת עם בני השרון ירד לליגה הלאומית שם מהר מאוד הפך לכוכב. בעונתו הראשונה בליגה, קלע במדי אליצור רמלה 17.2 נק', והוסיף 5.3 אס', כשבסיום אותה עונה חזר לבני השרון. עונה לאחר מכן עבר להפועל יקנעם/מגידו, פתח את העונה טוב אבל נפצע וסיים את העונה מוקדם מהצפוי. לאחר שהתאושש חתם בעונה שעברה במכבי אשדוד, הוביל את הקבוצה למקום השני בעונה הסדירה ונבחר על ידי מאמני הליגה לשחקן העונה כשהוא רושם 22.0 נקודות ו-6.3 אססיסטים למשחק.

אסף ששיחק בנבחרות הנוער והעתודה של ישראל נמנה כיום על סגל הנבחרת האולימפית שיצאה לאוניברסיאדה בבלגרד, רק ביום שישי האחרון הוא קלע 24 נקודות בניצחון הנבחרת במשחק אימון על אוקראינה.

"חזרתו של דורי לקבוצה הייתה בתוכניות שלנו תקופה ארוכה", מודה יו"ר בני השרון אלדד אקוניס,"חשוב לנו לקדם את שחקני הבית ולא במקרה זו ההחתמה הראשונה שלנו לקראת העונה הקרובה. דורי התקדם בשנים האחרונות, השאלנו אותו לקבוצות בהן היה שחקן מוביל וישחק הרבה והכל כדי להכין אותו לחזרה לקבוצה. מקווה ומאמין שהשנה נראה את הפירות ואם ימשיך ויתקדם יוביל בשנים הקרובות את בני השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully