וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבה למסיבה

ברזיל פוגשת למשחק נוח יחסית בגמר גביע הקונפדרציות את נבחרת ארצות הברית, שדווקא הפתיעה את ספרד בחצי הגמר. איך זה ייגמר?

משחק מספר 34: ארצות הברית - ברזיל 6.4, 3.85, 1.2

אחרי שעשו דרך ארוכה אל הגמר, ארצות הברית וברזיל לא רוצות להיעצר דווקא עכשיו, רגע לפני שמעניקים את הגביע, שאולי נחות מבחינת חשיבותו, אך חשוב מבחינת איתות הכוונות לטורניר בשנה הבאה על כל הקופה.

ארצות הברית עברה דרך לא קלה עד הגמר כאשר פתחה בהפסד 3:1 לאיטליה ולאחר מכן הובסה במשחקה השני בשלב הבתים לברזיל (3:0). במשחק השלישי ארצות הברית דווקא שכנעה עם 0:3 מצוין על מצרים, מה שהעלה אותה לחצי הגמר למשחק מול ספרד. אלופת צפון אמריקה הפתיעה את אלופת אירופה וניצחה 0:2 בדרך לגמר.

ברזיל לעומת זאת עברה דרך סלולה לגמרי ונטולת הפסדים. שחקניו של דונגה פתחו את הטורניר עם משחק קשה נגד מצרים, אותו הם ניצחו 3:4 בזכות פנדל של קאקה בדקה ה-90, אך מאז הגיעו בעיקר הצלחות כאשר ארצות הברית ספגה את נחת זרועם עם 3:0 ולאחר מכן גם איטליה אפשר לומר הושפלה עם 0:3 קטלני. בחצי הגמר הספיק לסלסאו 0:1 קטן על דרום אפריקה בדקות האחרונות כדי להכריע את ההתמודדות ולשלוח את המארחת להמשיך בהכנות שלה לטורניר בעוד שנה.

אז מה יהיה עכשיו במשחק הגמר? אין ספק שהווינר נוטה בבירור לצידה של ברזיל, שאמורה להשיג ניצחון ולהניף את הגביע. אלא שיש מעט ירידת מתח בנבחרת הברזילאית ועל כן ההימור הוא לא עד כדי כך חד משמעי. ובכל זאת אנחנו הולכים עם הסלסאו, שלהערכתינו ינצחו. ההימור: 2, היחס 1.2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully