וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה שחררה את הנבחן סרדרוסיץ'

28.6.2009 / 20:10

לאחר ההפסד 2:1 למכבי חיפה במשחק אימון, שוחרר הקרואטי שלא הרשים. הקבוצה סיכמה עם משה ביטון ומחכה להחלטת הבורר בנושא כחלון

בני יהודה ערכה הערב (ראשון) משחק אימון נוסף בכפר גלים מול האלופה מכבי חיפה, לאחר שגברה עליה 1:2 במשחק הקודם. גם הפעם התוצאה הייתה 1:2, אך היו אלה החיפאים שיצאו כשידם על העליונה. הנבחן הקרואטי, ג'וסיפ סרדרוסיץ', שהגיע לארץ בהמלצתו של שחקן העבר של בני יהודה מאטה בטורינה, לא הצליח להרשים את הצות המקצועי ולאחר שהמאמן גיא לוזון בחן אותו בשני משחקי האימון מול מכבי חיפה, הוחלט לשחררו והוא ישוב לקרואטיה. בבני יהודה ממשיכים לחפש שחקנים לחיזוק הסגל.

נכון לעכשיו מתמקדים החיפושים אחרי קשר אחורי וקשר קדמי, כאשר נכון לעכשיו נראה כי מועמדותו של הקשר האחורי הארגנטינאי ריינלדו אלדרטה הולכת ומתרחקת בשל קשיים שמערימה קבוצתו חימנסיה לה פלאטה. הנבחנים האחרים, ביניהם המגנים חיים פונטומורלי ותומר ברוקס, קיבלו הזדמנות נוספת לפני שיוחלט אם להשאירם בקבוצה.

חיפה עלתה ליתרון בדקה ה-36, כשיניב קטן היה האיש שהכניע את דלה איינוגבה, ששב לשערה של בני יהודה. בפתיחת המחצית ערכו שתי הקבוצות חילופים, ובדקה ה-60 אלירן עטר איזן את התוצאה. האלופה שיתפה גם מספר שחקני נוער ואחד מהם, טאיו אוללי, בישל את שער הניצחון לליאור רפאלוב רבע שעה לסיום.

משה ביטון ימשיך בקבוצה

הערב התקיים דיון נוסף בבוררות בין הקשר תמיר כחלון, ששיחק בעונה האחרונה כמושאל בבני יהודה, למכבי תל אביב המחזיקה בכרטיסו. הדיונים נערכו שוב במשרדי הבורר עמיאל תגר וגם עתה, לאחר דיון בן חמש שעות, עדיין לא התקבלו החלטות. מחר ייערך דיון נוסף של שלב ההוכחות, ולאחריו ימתינו הצדדים בין יומיים לשלושה עד אשר ימסור הבורר את פסיקתו.

מי שכבר ברור כי ילבש את מדים הזהובים גם בעונה הקרובה הוא משה ביטון, שסיכם את תנאיו לעונה נוספת בבני יהודה וימשיך במועדון. החלוץ שהחמיץ את מרבית העונה שעברה בגלל פציעה קשה וניתוח מסובך בכתפו, החלים לחלוטין וכעת הוא יצטרף לאימוני הקבוצה לאחר שלא נכלל בהם כל עוד המשא ומתן הכספי לא נסגר.

שמו של ביטון נכלל ברשימת השחקנים שמסרו ראשי המועדון לאופ"א לקראת משחקה הראשון של הקבוצה בליגה האירופאית והוא יוכל ליטול חלק במשחקים מול סימורק האזרית. ביום שלישי ימריאו הזהובים לאזרבייג'אן לקראת משחק החוץ שייערך ביום חמישי.

מנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו, אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אנחנו שמחים שמשה ביטון ממשיך איתנו עונה נוספת, הוא שחקן חשוב בסגל שלנו ואין לי ספק שהוא יתרום רבות לבני יהודה העונה. מראש לקחנו בחשבון שייתכן מצב שביטון ימשיך איתנו ובאישור שלו הכנסנו את שמו כבר בשבוע שעבר לרשימה הסגל שהגשנו לאופ"א ואני שמח שהדברים הסתדרו על הצד הטוב ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • משה ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully