וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ציפיתי לזה"

עמרי כספי התייחס להמולה סביב הפיכתו לישראלי הראשון ב-NBA עם הגעתו לסקרמנטו, שם הוצג בפני אוהדי הקינגס בהפנינג חגיגי, קיבל את גופייתו החדשה עם המספר 18 ואמר: ”הכל חדש לי, לא ציפיתי לזה”

עמרי כספי נחת הלילה (בין שבת לראשון) בסן פרנסיסקו, משם הגיע לסקרמנטו כדי להצטרף לקבוצה שבחרה אותו שלשום במקום ה-23 בדראפט. המשימה הבאה של כספי תהיה השתתפות במדי סקרמנטו בליגת הקיץ של ה-NBA בלאס וגאס, בין ה-10 ל-17 ביולי.

עם הגעתו לסקרמנטו נשאל כספי, אליו התלוותה אימו אילנה, על ידי התקשורת המקומית איך השפיע עליו הפסטיבל בישראל סביב הפיכתו לישראלי הראשון ב-NBA, והוא ענה בנינוחות: "אני לא מרגיש לחץ מכל זה. כולם פשוט רצו לעודד אותי. כדורסל הוא ענף מאוד חשוב בארץ שלי, תמיד רצינו נציג משלנו ב-NBA וזה מעולם לא קרה".

"בטיסה לכאן היה לנו סוף סוף קצת זמן לישון ולהבין מה קרה", המשיך כספי. "עכשיו אני יודע הרבה יותר על הקינגס. העיר נהדרת, האוהדים מדהימים, הקבוצה... בשנה האחרונה הם התקשו קצת. אני פשוט אעשה מה שאוכל כדי לעזור. אני לא רוצה לקחת את הדברים מהר מדי, אבל אני רוצה להיחשב כאחד השחקנים הטובים במשחק".

שעות ספורות לאחר נחיתתו התייצב כספי לאירוע פתיחת ההכנות של הקינגס לקראת עונת 2009/10, בהפנינג חגיגי שערכה הקבוצה בפארק מארשל שבמרכז העיר. מטרת האירוע, שהתפרש על פני חמש שעות, הייתה לעורר את העניין בקינגס בקרב הקהילה המקומית ולמלא מחדש את יציעי הארקו ארנה, לאור הצניחה במכירת המנויים בשנים האחרונות במקביל לצניחתה של הקבוצה לתחתית הליגה, ובין היתר הופיעו בו מוקד המעודדות של הקינגס ושורה של זמרים מקומיים.

האטרקציה של האירוע הייתה הצגתם הרשמית של שלושת הרוקיז החדשים שנבחרו על ידי הקינגס בדראפט: כספי, טייריק אוונס (שנבחר רביעי) וג'ון ברוקמן (שנבחר 38). אלפי האוהדים שהגיעו לפארק העניקו קבלת פנים חמה לשלושה, וכספי הציג לראווה את גופייתו החדשה עם המספר 18, בה בחר לאחר שאוונס ביקש וקיבל את הגופיה מספר 13, בה שיחק כספי במכבי תל אביב. "הכל עוד חדש לי", אמר כספי באירוע. "לא ציפיתי לזה, אבל אני שמח לראות שהאוהדים אוהבים אותנו ורוצים שנצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully