וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות הצרפתית: "חייבים לנצח את כל המשחקים"

ז'אן פייר אסקלט עדיין לא מוכן לשמוע על החלפתו של דומנק, אבל מודע לנדרש כדי שצרפת תעפיל למונדיאל ושולח חיצים לתקשורת

גם אחרי חודשים ארוכים ואפשר לומר שנים, נשיא ההתאחדות לכדורגל הצרפתית, ז'אן פייר אסקלט, עדיין לא מערער ביכולתו של המאמן ריימונד דומנק והיום (שבת), באחד מהכנסים השנתיים של ההתאחדות הצרפתית, המשיך אסקלט בשלו: דומנק חתום על חוזה עד 2010. זה התחיל וכך זה יסתיים".

בצרפת נשמעים קולות להחלפתו של דומנק כבר תקופה ארוכה והביקורות כלפי המאמן גברו מוקדם יותר החודש אחרי ההפסד לניגריה במשחק ידידות (1:0), אך אסקלט התעלם דרך קבע מהביקורות ונתן גב למאמן המושמץ.

יחד עם זאת, אסקלט העלה את רף הציפיות כשאמר: "המטרה שלנו במוקדמות המונדיאל היא להשיג 15 נקודות מ-5 המשחקים הנותרים, כך שנהיה תלויים רק בעצמנו". צרפת מדורגת כעת במקום השני בבית 7, 8 נקודות מאחורי המוליכה סרביה, אבל גם עם שני משחקים פחות ממנה. יחד עם זאת, לטריקולור ממתין עוד משחק קשה בבלגרד כשאם הם לא ינצחו בו, הם כנראה ייאלצו להלחם על מקומם במונדיאל במפגש פלייאוף.

אסקלט גם רמז על כך שהתקשורת הצרפתית אשמה ברמת הציפיות הגבוהה מהנבחרת ואחראית לחוסר שביעות הרצון של הקהל: "רק תוצאות טובות ישימו סוף למורת הרוח שהתקשורת מעוררת. אנשים לא יכולים לצפות לנבחרת כמו ב-1998 ו-2000".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully