וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה נסוגה מהצעתה למורן רוט

27.6.2009 / 21:04

אחרי מגעים מתקדמים נסוגה הקבוצה מהצעתה לשחקן לאחר שלדבריה: "לא היו במחירי שוק סבירים". כעת תפנה הקבוצה לניסים, טפירו ואוחיון

אחרי שבימים האחרונים התנהלו מגעים ממושכים בין הצדדים הודיעה הערב (שבת) מכבי חיפה כי היא נסוגה בה מהצעתה לרכז הפועל ירושלים בעונה החולפת, מורן רוט. חיפה הגישה הצעה לשחקן והציבה בפניו אולטימטום להשיב עד 21:00 הערב, אך משלא נענה בחיוב, הודיעה חיפה כי מבחינתה ההצעה מבוטלת.

"מכבי חיפה חוזרת בה מההצעה למורן רוט כיוון שהיתה גבוהה מערכי השוק הנוכחי לשחקן זה", נאמר בהודעת הקבוצה, "הקבוצה בוחנת מחדש את כל הצעותיה לשחקנים על מנת שיהיו מותאמים למציאות הכלכלית החדשה כיום בשוק השחקנים ועל מנת שיתאפשר לנהל משאי ומתן רצינים עם שחקנים בגבולות סכומים הוגנים, והולמים ושפויים התואמים ערכי שוק סבירים. אם מורן רוט מעוניין לנהל מו"מ עם מכבי חיפה הדבר יתאפשר אך ורק בערכי שוק סבירים".

ברוט, שכאמור סיים את דרכו בהפועל ירושלים לפני שבועיים אחרי שבקבוצה לא הודיעו לו במועד הנדרש על המשך ההתקשרות בין הצדדים, מעוניינות מספר קבוצות מליגת העל, אך האופציה המועדפת והריאלית כעת לגבי השחקן היא יציאה לאירופה. בחיפה ינסו בימים הקרובים להתקדם במגעים עם אפיק ניסים, מאיר טפירו ויוגב אוחיון, כאשר גם אופציית דרור חג'ג' קיימת, במידה ויקבל שחרור ממכבי תל אביב. במידה ובקבוצה לא יגיעו לסיכום עם אחד מהשחקנים, צפויה חיפה ללכת על אפשרות הרכז הזר לצידו של עמית בן דוד, שצפוי להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully