וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "ארה"ב התקדמה, זה לא עניין של מזל"

חלוץ ברזיל לא מזלזל ביריבה בגמר הקונפדרציות (א', 21:30, ערוץ 1), אבל מוסיף: "חושב שננצח". בראדלי: "יהיה נפלא אם נצליח לזכות"

אחרי שהדהימה את נבחרת ספרד בחצי גמר גביע הקונפדרציות, תנסה לעשות זאת נבחרת ארצות הברית גם מחר (ראשון, 21:30, ערוץ 1) במשחק על התואר נגד ברזיל.

האמריקאים כבר הפסידו ליריביהם מדרום אמריקה 3:0 בבית המוקדם, אבל בטוחים ביכולת שלהם להשיג תוצאה טובה בהרבה מחר והקפטו, קרלוס בוקנגרה, אמר לקראת המשחק: "היינו ביישנים מדי במשחק הראשון שלנו נגד ברזיל, נתנו להם יותר מדי כבוד. אבל שינינו גישה נגד מצרים, שיחקנו עם המון אנרגיה והמשכנו ככה למשחק נגד ספרד".

האמריקאים יחסרו מחר את מייקל בראדלי המצוין ממנשנגלדבאך, שהורחק במשחק הניצחון על אלופת אירופה, אבל אביו, המאמן בוב בראדלי, לא מתכוון לחפש תירוצים והוא מאוד רוצה לזכות בטורניר. "השגנו כמה ניצחונות גדולים בהיסטוריה, אבל עדיין לא זכינו בטורניר גדול", אמר בראדלי האב, "כל נבחרת רוצה להגיע לגמר ואנחנו מצפים לזה בקוצר רוח. זה יהיה נפלא אם נצליח לזכות".

בצד השני הברזילאים משתדלים לא להראות שאננות, אבל גם הם יודעים שהם יעלו למגרש באליס פארק כפייבוריטים ברורים. 14 ניצחונות מ-15 משחקים שלהם נגד ארצות הברית, הם רק עוד אחת מהסיבות.

"הייתי בשוק מהניצחון שלהם על ספרד", הודה שחקן ברצלונה והסלסאו, דני אלבס, "ספרד לא עשתה את העבודה שלה כראוי ואם אתה לא עושה את זה, אתה תפסיד. אנחנו מכבדים את היריבה שלנו, עבדנו קשה כדי לנצח את דרום אפריקה ונעבוד קשה גם ביום ראשון".

רוביניו הוסיף: "אם ארצות הברית הגיעה לגמר, אי אפשר להגיד שהיה לה מזל. הם השתפרו מאוד ויהיה לנו קשה, אבל אני חושב שננצח".

עוד לפני משחק הגמר ייפגשו נבחרות ספרד ודרום אפריקה למשחק על המקום השלישי (ראשון, 16:00, ספורט 2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully