וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילס: "יש בי פוטנציאל להישגים בלונדון 2012"

הסייפת הישראלית עברה שנה בארה"ב ותגיע לארץ להשתתף במכביה ה-18. גם לוסטיג מפרגן לה: "אנחנו רואים בה פוטנציאל גדול למשחקים"

"אחרי שנה בארצות הברית אני רואה שהתקדמתי מאוד מבחינה מקצועית ויש בי את הפוטנציאל להגיע להישגים במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 ", מספרת סייפת הדקר הישראלית, נעם מילס, שייצגה את ישראל בבייג'ינג ועתה עם סיום שנת הלימודים הראשונה שלה בהווארד, הגיעה לארץ ותשתתף במכביה ה-18.

מילס נחתה בישראל בשבוע שעבר וכבר השתתפה בסדנה מיוחדת של פרוייקט הטופ טים לנשים. היא בת 23 ולומדת כלכלה בהווארד במילגה מלאה. כמו כן היא מסייפת בקבוצה של 30 בנים ובנות, אותה מאמן היהודי פיטר ברנד, שהיה בישראל במכביה הקודמת, חיפש כאן "רכש ישראלי" לקבוצתו, כשהתנאי הראשון שלו היה תלמידים מצטיינים.

מילס, בוגרת מגמה ביולוגית בתיכון מוסינזון בהוד השרון, ענתה על הקריטריונים וצורפה לקבוצה שהייתה ב-2006 אלופת המכללות. יחד איתה בקבוצה נמצאת מדאליסטית הכסף ברומח מבייג'ינג, אמילי קרוס, והשנה הקבוצה דורגה במקום החמישי באליפות המכללות. בהווארד מאמן אותה המצרי ג'מאל מחמוד ולדבריה, אין ביניהם שיחות בנושאים פוליטיים.

רק בזמן מלחמת עופר יצוקה גילה אצלה התעניינות רבה ודרש בשלומה של משפחתה של מילס ושלומו של מאמנה הישראלי, אוהד בלווה, המלווה אותה לאורך כל הדרך ומצטרף אליה בתחרויות בחו"ל. בלווה ליווה אותה בתחרויות גביע העולם (דורגה השנה פעמיים שישית בפברואר ברצלונה וביוני בהוואנה), וילווה אותה כאן במשחקי המכביה, ומיד אחר כך באליפות אירופה בבולגריה במהלך חודש יולי.

מילס, מדורגת כיום במקום ה-25 בעולם וזהו מבחינתה דירוג השיא. היא הזמינה את מאמנה ג'אמל מחמוד להתארח בתחרות גביע העולם במעלות במרץ 2010 והיא מקווה שהוא ועוד כמה סייפים ממיכללת הווארד יגיעו אתו לארץ. גילי לוסטיג, מנהל היחידה לספורט הישגי של הוועד האולימפי בישראל, אמר היום: "נעם הייתה מדורגת במקום הראשון בעולם בגיל נוער ואנחנו רואים בה פוטנציאל גדול למשחקי לונדון 2012. נסיעתה לבייג'ינג הייתה במסגרת פעילות שלנו לטיפוח הדור הצעיר והראייה לטווח רחוק".

  • עוד באותו נושא:
  • נעם מילס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully