וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "אני בטוח שהצעד הזה יחשל אותי כשחקן"

שחקנה של טאו הסביר לתקשורת הספרדית את מעברו: "מכבי רצתה שאמשיך אצלה, אבל אני חושב שהאופציה של טאו מתאימה לי"

ליאור אליהו חתם בטאו ויטוריה ובקבוצה הספרדית מנסים להבין מדוע שחקנה של מכבי תל אביב לשעבר עוזב לטובת המועדון הספרדי. בראיון שהעניק השחקן לתקשורת שם, הוא מספר על מה שעובר עליו בעקבות ההחלטה. "אני מתרגש. כל מי ששאלתי, אמר מילים טובות, כך שזה טבעי שאני ארגיש נהדר. הדבר הזה היה נחוץ עבורי כדי לקבל את ההחלטה לעבור לטאו", סיפר אליהו בפתיחת הראיון

בתקשורת הספרדית היו מאוד סקרנים לדעת מה אליהו יודע על טאו. אליהו השיב: "למדתי על טאו. ללא ספק מדובר במועדון גדול ביבשת. זה מועדון מקצועני, אחד הגדולים באירופה, דבר שיש לו גם חשיבות רבה מבחינתי".

בטאו היו סקרנים לגבי ההחלטה לעזוב את הצהובים. אליהו ניסה להסביר: "מכבי תל אביב רצתה שאמשיך אצלה ואמשיך לצמוח שם, אבל אני חושב שהאופציה הזו בטאו יותר מתאימה לי. יכולתי להמשיך במכבי תל אביב, אבל זה היה זמן לעזוב ולנסות אתגר קשה יותר כמו הליגה הספרדית. אני בטוח שהצעד הזה יחשל אותי יותר כשחקן. אני אהיה טוב מאוד.

"כמובן שיש לי אמביציה. אני רוצה להגיע לרמה הטובה ביותר ככדורסלן ולכן טאו היא האופציה האידיאלית מבחינתי". כחלק מההתייעצויות שערך, אליהו סיפר כי שוחח עם סימאס יסאיטיס, שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב ששיחק גם בטאו. "דיברתי לא רק עם יסאיטיס, אלא עם כמה חברים שמכירים היטב את המועדון וכולם המליצו לי ללכת על זה".

אליהו גם נשאל אם הוא מרגיש כשגריר בעקבות מעברו לספרד. על כך הוא השיב: "בהחלט. זה בהחלט מרגיש כשגריר. למרות זאת, בואו לא נשכח שאני רק שחקן כדורסל. אני אנסה לתת תמונה מלאה לגבי כמה טוב כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully