וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.6

וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ספורטינג ליסבון הפורטוגלית הודיעה כי היא הגיעה להסכם עם ויאריאל על העברתו של הקשר מתיאס פרננדז. החתימה של הקשר המחונן יחתום אחרי שיעבור בדיקות רפואיות ועל פי דיווחים שונים סכום העסקה ינוע סביב 5 מיליון יורו.

* שוער דפורטיבו לה קורוניה בשש השנים האחרונות, גוסטבו מונואה, סיים את חוזהו בקבוצה הגליסיאנית וסיכם במלאגה לעונה אחת.

* יממה אחרי שהחתימה את ג'יבריל סיסה, פנאתינייקוס החתימה גם את הקשר היווני, קוסטאס קצוראניס (30), ששיחק בארבע העונות האחרונות בבנפיקה. קצוראניס חתם על חוזה לארבע עונות בקבוצה הפורטוגלית.

* דוידה די ג'נארו, חלוצה בן ה-21 של גנואה שהושאל לרג'ינה שירדה ליגה, חוזר למילאן אחרי ששיחק בה בין 2006 ל-2008.

* דניאלה גאלופה (24) ומנואל קופולה (27) עוזבים את סיינה ומצטרפים לפארמה. את הכיוון ההפוך יעשו פרנססקו פראביצ'יני (27) ורגינאלדו (26) שעוברים מפארמה לסיינה.

* שחקן נוסף שעוזב את סיינה הוא קמילו זוניגה הקולומביאני, שיעבור לנאפולי תמורת כ-8.5 מיליון יורו אחרי שהקבוצות הגיעו ביניהן לסיכום. זוניגה בן ה-23 צפוי להרוויח כ-800 אלף יורו לעונה. כחלק מהעסקה זכתה סיינה גם ב-50 מכרטיסו של החלוץ עמנואלה קלאיו, שישחק בשורותיה בעונה הבאה.

* פיורנטינה וגנואה, המחזיקות בבעלות על הסנגלי פאפה וואיגו (25), ששיחק החל מינואר האחרון בלצ'ה, האריכו את החוזה עימו. בכל מקרה, נראה שהוא יושאל למועדון אחר גם השנה.

* קייבו החתימה את ראדו (17) הרומני מקבוצת פוטנזה מהליגה השלישית.

שמועות

* טוטנהאם הגישה הצעה בסכום של שבעה מיליון יורו לאינטר עבור חלוצה הניגרי, ויקטור אובינה.

* מארסיי נמצאת במגעים מתקדמים עם בורדו להחתמת המגן הסנגלי, סולימאן דיווארה (31). ההערכות מדברות על כך שהעסקה תושלם בימים הקרובים.

* במילאן מאשרים כי נעשתה פנייה לארסנל כדי לצרף את עמנואל אדבאיור. "אדבאיור הוא אלטרנטיבה לאדין דזקו ושוחחתי עם ארסנל כדי להביע בפניהם את התעניינותנו בו", אמר סגן הנשיא, אדריאנו גליאני.

* בבירמינגהאם פוזלים לכיוונו של קשרה הצרפתי של אינטר, פטריק ויירה.

* ב"סאן" מדווחים כי אסטון וילה קרובה להחתים את סול קמפבל, שחקנה של פורטסמות. מרטין אוניל מנסה לצרף את השחקן לאחר שמרטין לאורסן הודיע על פרישה בעקבות בעיות בברך.

* יובנטוס מעוניינת בשחקנה של לצ'ה, אנדראה אספוסיטו לאחר שעקבה אחריו במהלך העונה האחרונה. אספוסיטו בן ה-23 יכול לשחק כמגן וכבלם.

* לאציו מקיימת שיחות עם בלמה האורוגוואי של פנרבחצ'ה, דייגו לוגאנו, שיהיה שחקן חופשי בסוף החודש.

* במידה ודויד טרזגה יעזוב בסופו של דבר את יובנטוס, מי שעשוי להחליפו הוא אדינסון קבאני, חלוצה של פאלרמו. העיתונים באיטליה מדווחים כי הגברת הזקנה סימנה את השחקן האורוגוואי כמחליף אפשרי לצרפתי. שוויו של קבאני מוערך בכ-15 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully