וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס רוצים את רוביו

בניו יורק עוקבים אחרי ההחלטה של מינסוטה לגבי הספרדי, שאביו סיפר כי יעדיף להישאר בספרד. דון נלסון לא מוכן לוותר על סטפן קרי

האם ריקי רוביו בדרך לניו יורק ניקס? התקשורת בארה"ב מפרסמת היום (שבת) כי הניקס בודקים האם הכישרון הספרדי ישחק בעונה הבאה במינסוטה, לאחר שזו בחרה בו בדראפט בליל חמישי, או שמא ישחק עונה נוספת בספרד. נשיא המועדון, דוני וולש, מתכנן ליצור קשר עם מינסוטה כדי לבדוק אפשרות לצרפו.

הדברים מגיעים לאחר שאביו של רוביו אמר בתקשורת הספרדית שהשחקן יעדיף לחזור לספרד לפחות לעונה אחת, אולי לשתיים, ולאחר שרוביו עצמו לא הגיע למסיבת העיתונאים בה הוצגו שאר בחירות הדראפט של הקבוצה, כביכול כי הוא עסוק בלטפל בחוזהו המסובך עם חובנטוד בדאלונה.

וולש והג'נרל מנג'ר של מינסוטה, דייויד קאן, הם חברים לאחר שקאן עבד אצל וולש באינדיאנה. "עדיין לא דיברתי עם מינסוטה,", אמר וולש. "קאן לקח הרבה פוינט גארדים. אני רוצה לשאול אותו למה הוא עשה את זה. אני רק רוצה להבין את זה. רוביו היה אחד מההעדפות שלנו. אני אף פעם לא אומר 'לא יכול להיות'. נבדוק את כל האפשרויות".

הווריירס לא מוותרים על קרי

בינתיים, בחירת לוטרי אחרת שמוזכרת כמועמדת לעבור לקבוצה נוספת היא סטפן קרי. הגארד המופלא של מכללת דייוידסון נבחר במקום השביעי על ידי גולדן סטייט, אך כבר דקות ספורות אחרי שלחץ ידיים על דייויד סטרן, צצו לא מעט שמועות המקשרות אותו לפיניקס. היום, החליט מאמן הווריירס הוותיק, דון נלסון, להפריך אותן.

"הוא יכול לפרוק את המזוודה, לקנות בית ולהירגע. בחרנו בו כי אנחנו חושבים שהוא שחקן נפלא שמתאים למערכת שלנו, והוא לא הולך לשום מקום", אמר נלסון. העסקה האפשרית כללה מעבר של קרי עצמו, אנדריס ביידרינס וברנדן רייט לסאנס בתמורה לאמארה סטודמאייר, אלא שכרגע, כאמור, לא נראה שכך יהיה.

* מתברר כי בתוך הבחירה בדאמר דרוזן בדראפט, חמש קבוצות פנו לטורונטו באשר לעתידו של אנתוני פארקר. גארד מכבי תל אביב לשעבר, שמסיים את חוזהו במדי הראפטורס, לא צפוי לשוב לקנדה בעונה הקרובה, והוא מעורר עניין רב בקרב חלק מקבוצות הליגה, ביניהן בוסטון, פיניקס, קליבלנד, סן אנטוניו ואוקלהומה סיטי. פארקר גם מבוקש באירופה, ועתידו צפוי להתבהר בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully