וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בעקבות קייריסון

השחקן הצעיר של פלמייראס נמצא בתוכניות של הקטלאנים, שהניחו הצעה של 15 מיליון יורו תמורתו. סביולה עבר מריאל לבנפיקה ליסבון

בריאל מדריד מתחילים לארגן את השורות לקראת העונה הבאה, ואחרי ההחתמות היקרות של קאקה וכריסטיאנו רונאלדו, מגיעים השחרורים. חאבייר סביולה, שחקן ריאל, עבר לבנפיקה, מה שיכניס לקופת הבלאנקוס חמישה מיליון יורו.

תחילה דיברו הצדדים על אפשרות שהשחקן יושאל לבנפיקה, אך הקבוצה הפורטוגלית התעקשה לרכוש אותו. סביולה בן ה-27 ימריא לליסבון בימים הקרובים ויחתום על חוזה לשלוש שנים לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות במועדון.

סביולה יתאחד כעת עם פאבלו איימאר, איתו זכה להצלחה רבה כשהשניים שיחקו בריבר פלייט. כעת יקווה סביולה לשחזר את היכולת שהציג לפני שתי העונות הפושרות שלו בריאל מדריד. לאחר שהגיע בהעברה חופשית מברצלונה, סביולה לא בא לידי ביטוי אצל ברנד שוסטר וחואנדה ראמוס.

ברצלונה בעקבות קייריסון

ובינתיים בברצלונה לא נחים. אלופת אירופה הגישה הצעה עבור חלוץ פלמייראס, קייריסון, אחריו היא עקבה במהלך העונה האחרונה. בתקשורת הברזילאית דיווחו כי הקטלאנים הניחו הצעה בסך 15 מיליון יורו (20.90 מיליון דולר) עבור הכישרון העולה בן ה-20. אלא שיש מי שלא ממש אהב את הצעד הזה.

"השחקן לא ייכלל בסגל למשחק ביום ראשון נגד סנטוס ויישאר מחוץ לסגל עד שכל הסוגיה תתבהר", הודיע המועדון באתרו הרשמי. ב-2008 קייריסון סיים כמבקיע המצטיין בקבוצת קוריטיבה לאחר שהבקיע 20 שערים ובינואר האחרון הצטרף כאמור לפלמייראס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully