וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "אני עוד לא מפנים את מה שקרה לי"

אחרי שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט, השחקן יצא לחתום על חוזה בסקרמנטו והוסיף: "אני יודע שהם רוצים אותי ושיש לי מקום טוב שם"

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

עמרי כספי עדיין מתקשה להבין מה עבר עליו ביממה האחרונה. הלילה (בין שישי לשבת) הוא המריא לסקרמנטו כדי לחתום על החוזה החדש שקיבל בעקבות הבחירה בסיבוב הראשון בדראפט, ומנסה להפנים את העובדה שהוא עתיד להיות הישראלי הראשון ב-NBA. "אני עוד לא מפנים את זה כל כך. לא יצא לי לישון ביומיים האחרונים", אמר רגע לפני ההמראה. "קיבלתי המון פרגון מחברים. אולי עכשיו אני אתפוס כמה שעות שינה".

על מה שעבר עליו ביממה האחרונה הוא מספר: "הפתיעה אותי מידת התמיכה שקיבלתי. זה משהו מיוחד לי, למשפחה ולמדינה. זו הייתה חוויה שאזכור כל החיים וזה אחד מרגעי השיא בקריירה שלי". על השאלה האם ישחק באליפות אירופה הקיץ, אמר: "עוד לא הספקתי לדבר עם צביקה. אני אדבר איתו כשאגיע לסקרמנטו. כשהכל יהיה בסדר ואני אחתום על החוזה, אני אדבר איתו".

כספי סיפר על מה שמצפה לו בסקרמנטו: "מחר בערב מתוכננת מסיבת עיתונאים גדולה בסקרמנטו. אני חושב שמתחילת שבוע הבא מתחילים לעבוד על ליגת הקיץ. אני אשתכן במלון בשבועיים הקרובים עד ה-10 ביולי וזו התוכנית בינתיים". לשאלה האם יש סיכוי שבכל זאת ישחק העונה במכבי תל אביב, אמר: "אני לא יודע לגבי מכבי תל אביב בעונה הבאה. אני יודע שסקרמנטו רוצה לבנות את הקבוצה ולראות אותי חלק ממנה בעונה הבאה. אני יודע שיש לי מקום טוב בסקרמנטו. אני מתרגש לטוס, להגיע ומקווה להתחיל כבר".

כספי נשאל מה הוא יודע על סקרמנטו כמקום וכקבוצה, והשיב: "אני יודע שיש קהילה יהודית גדולה בסקרמנטו. זה מתאים לי לאופי ואני יודע שזה מקום שאוכל לעבוד קשה שם ולהתקדם כשחקן וכבן אדם, ולצבור מקום ב-NBA. אני יודע שכל הקבוצות הטובות התעניינו בי ויצא לי להגיע לקבוצה עם המאזן הכי פחות טוב. אני מקווה לקבל את הצ'אנס שלי ולהוכיח את עצמי על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully