וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת האולימפית הביסה את אוקראינה

26.6.2009 / 22:23

שחקניו של ארז אדלשטיין הציגו משחק מצוין וניצחו את האוקראינים בקלות 75:105. אדלשטיין: "אנו רואים קו של התקדמות בנבחרת"

הנבחרת האולימפית של ישראל סיימה הערב (שישי) את משחקי ההכנה שלה לקראת האולימפיאדה עם ניצחון משנכע 75:105 על נבחרתה המקבילה של אוקראינה. שחקניו של ארז אדלשטיין מסיימים את טורניר ההכנה בגרמניה עם שני ניצחונות על אוקראינה והנבחרת המקומית לעומת הפסד בודד לנבחרת ברזיל במשחק הפתיחה. במשחק הערב שלטה ישראל מהפתיחה, והגדילה את ההפרש ככל שהמשחק התקדם. קלעו לישראל: דורי אסף 24, יוגב אוחיון ואבי בן שימול 12 כל אחד, רוברט רותבארט ואלישי כדיר 10 כל אחד, ניצן חנוכי 9, גל מקל ויובל נעימי 8 כל אחד, אלכס צ'וברביץ' ודניאל גור אריה 4 כל אחד, אופיר פרחי ויוני ניר 2 כל אחד.

"סיימנו טורניר הכנה ברמה גבוהה מאד", סיכם מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין את הטורניר, "בערב הראשון שיחקנו 17- 20 דקות טובות נגד נבחרת ברזיל. אנחנו משחקים שוב נגד נבחרת ברזיל במשחק הראשון באוניברסיאדה. מדובר בנבחרת קשה מאד עם מאמן ושישה שחקנים המשחקים בקולג'ים בארצות הברית.
למחרת שיחקנו נגד גרמניה ושיחקנו 25-27 דקות טובות. מי שעוקב אחרי הגרמנים יודע איזו נבחרת טובה זו. השחקנים שלנו התעלו והראו אופי כאשר במהלך המשחק הצליחו לחזור ממשבר ולנצח בסופו. היום שיחקנו נגד הנבחרת האוקראינית, שיחקנו נגד גרמניה וברזיל באופן שקול והיום הצלחנו לשבור את האוקראינים ולנצח בהפרש של 30 נקודות".

"אנו רואים קו של התקדמות בנבחרת", המשיך אדלשטיין את הקו האופטימי, "ואנחנו מנסים לגבש סגנון משחק שונה ממה שהשחקנים משחקים בקבוצות שלהם וזה לוקח זמן. המשחקים הללו חשובים מאד כדי להקנות ניסיון בינלאומי לרוב השחקנים שלנו שמלבד יובל נעימי, לא שיחקו השנה בגביע אירופה. מחר נחזור ארצה כדי להתכונן לנסיעה לאוניברסיאדה בבלגרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully