וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנד שניידר הודיע על פרישה מכדורגל

קשר באייר לברקוזן בן ה-35 לא התאושש מפריצת דיסק והרופאים הורו לו לסיים את הקריירה: "מתסכל, רציתי לפרוש אחרי המונדיאל"

קשר באיירן לברקוזן ונבחרת גרמניה, ברנד שניידר, הודיע היום (שישי) על פרישה מכדורגל בגיל 35. חודשיים לפני יורו 2008 סבל שניידר מפריצת דיסק שגרמה לו להפסיד את הטורניר ואת מרבית משחקי העונה שעברה. לאחרונה, הודיעו לו הרופאים כי לא החלים לחלוטין וכי יש סכנה לעמוד השדרה, לכן החליט לתלות את הנעליים.

"הרופאים אמרו לי שהסיכון להמשיך לשחק הוא גדול מדי", סיפר שניידר. "הבדיקות הראו שהפציעה לא מאפשרת לי להמשיך לשחק", המשיך הקשר, שעוד הספיק לשחק 12 דקות במחזור האחרון של העונה וקיווה שיוכל לחזור למגרשים. "קיוויתי להילחם במשך כל העונה ולפרוש לאחר המונדיאל ב-2010. כדורגל הוא התשוקה שלי וזה מתסכל לסיים ככה את הקריירה".

שניידר יקבל תפקיד בלברקוזן, כשיצטרף למחלקת הסקאוטינג או למחלקת הנוער. "הוא היה שחקן פנטסטיף קוסם", נפרד רודי פלר, המנהל הספורטיבי של לברקוזן. "הוא היה שחקן חשוב לנבחרת, והיה לו תפקיד חשוב בהצלחה שלנו. לסגנון המשחק שלו והיכולת לייצר הפצעות בקישור הייתה חשיבות גדולה עבור הנבחרת", הוסיף המאמן הלאומי, יוגי לאו.

שניידר רשם בקריירה 296 הופעות בבונדסליגה, 124 נוספות בבונדסליגה השניה וכן 81 הופעות בנבחרת גרמניה. הוא החל את הקריירה בקבוצת קרל ציס ינה הקטנה, עבר גם באיינטרכט פרנקפורט והחל מ-1999 שיחק בלברקוזן. עם הקבוצה הגיע לגמר ליגת האלופות, וסיים פעמיים במקום השני. כמו כן השתתף בשני המונדיאלים האחרונים, בהם סיימה גרמניה במקומות השני והשלישי, בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully