וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה מישאלוב חתם לשלוש שנים באפולון לימסול

26.6.2009 / 13:34

קפטן מכבי ת"א הגיע לסיכום עם הקבוצה הקפריסאית וישתכר כ-200 אלף יורו לעונה. הצהובים קיבלו הזדמנות להשוות את ההצעה, ו-ויתרו

קפטן מכבי תל אביב, משה מישאלוב, חתם (היום) באפולון לימאסול לשלוש עונות באמצעות סוכנו דדה חדד, וישתכר כ-200 אלף יורו לעונה. מישאלוב השתתף באימון הקבוצה וקיבל את החולצה מספר 18.

מישאלוב סיים העונה את חוזהו במכבי תל אביב לאחר שבע עונות בקבוצה הבוגרת. לאחר שלא קיבל הצעה הולמת מהקבוצה, חיפש לעצמו מישאלוב קבוצות בחו"ל והוא יצטרף לקבוצה הקפריסאית, שסיימה את העונה שעברה במקום החמישי. מישאלוב בן ה-25 היה שותף לזכייה עם מכבי באליפות (2003), גביע המדינה (2005) וגביע הטוטו (2009), ואף שיחק עם הקבוצה בליגת האלופות.

ממכבי תל אביב נמסר שאחרי שמישאלוב סיכם את תנאיו במועדון הקפריסאי, הוא פנה להנהלת הקבוצה ועדכן אותה בפרטים במטרה לתת לה הזדמנות להשוות את ההצעה, למרות שהיה לו ברור שראשי מכבי לא יוכלו לעמוד בסכום המדובר. במכבי נתנו לשחקן את ברכת הדרך ואיחלו לו בהצלחה.

אפולון לימסול נחשבת לאחת הקבוצות הגדולות בקפריסין. מאמן הקבוצה הוא הגרמני תומאס פון הסן, ובעבר אימן בה יוסי מזרחי. בלימסול, שפתחה אתמול (חמישי) את אימוניה, יפגוש מישאלוב את חברו לשעבר ממכבי תל אביב, הפרגוואי אלדו אדורנו, שהגיע אליה גם בקיץ. בקבוצה משחקים שני זרים נוספים ששיחקו בעבר בישראל: הבלם המונטנגרי דושקו דורישיץ' (ששיחק בהפועל פתח תקוה) והחלוץ הארגנטינאי גסטון סנגוי (ששיחק בהפועל אשקלון).

הקבוצה משחקת באצטדיון "ציריון" בלימסול, המכיל 13 אלף מקומות. ברזומה שלה שלוש אליפויות (האחרונה ב-2006) וחמישה גביעים (האחרון ב-2001).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully