וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.6

וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* החלוץ הצרפתי ג'יבריל סיסה חתם לארבע שנים בפנאתינייקוס היוונית וירוויח כשני מיליון יורו לעונה. 3,500 אוהדים נלהבים הגיעו לקבל את פניו בשדה התעופה באתונה.

* ביו אדפמי, המגן הניגרי ששיחק בישראל במדי הפועל ירושלים, הפועל תל אביב ובני לוד, חתם לשלוש שנים בבולון הצרפתית. אדפמי, שהגיע עם ניגריה לגמר האולימפי, הגיע מקבוצת ריינדורף האוסטרית. גם הקשר פרדריק דה רושה חתם לעונה אחת בשורות העולה החדשה לליגה הצרפתית.

* לאחר שהסכימה לשחרר את בלמה, ראול אלביול, לריאל מדריד העבירה אליה ולנסיה את המגן הספרדי ברונו מאלמריה.

* ספורטינג חיחון החתימה לשלוש שנים את קשר אתלטיקו מדריד, מיגל דה לאס קוובאס, שלא היה בתוכניות של אבל רסינו.

* דפורטיבו לה קורוניה החתימה את המגן הקולומביאני, ברייאם אנגולו, שהגיע בהשאלה מליישוס הפורטוגלית. לדפור אופציה לרכוש את כרטיסו של הילד בן ה-19. בנוסף, שחקני הקבוצה מנואל פאבלו ופאבלו אלברס חתמו על הארכת חוזה בריאזור.

* בלקבורן השלימה את רכישתו של המגן הצרפתי, גאל ז'יבה ממארסיי. הרוברס שילמו 3.5 מיליון ליש"ט למארסיי עבור ז'יבה, ששיחק בקבוצה כמושאל בחצי העונה האחרונה. ז'יבה חתם לארבע שנים באיווד פארק.

* גרנובל החתימה את הקשר היפני, דאיסוקי מאצוי (28) לשלוש שנים לאחר שהשלימה את העברתו מסנט אטיין.

* דיז'ון שכרה את שירותיו של המאמן לשעבר של קאן, פטריס קרטרון.

שמועות

* מתחזקות ההערכות לגבי זה שקרלוס טבז יעבור למנצ'סטר סיטי. שחקנה הארגנטינאי של מנצ'סטר יונייטד לשעבר רשם את בתו בת ה-4, פלורנסיה, לבית ספר בעיר, כך שנראה שהוא לא יעזוב את מנצ'סטר בקרוב, ואם הוא לא יכדרר ביונייטד, אז כנראה שבסיטי.

* "אס" מדווח כי ברצלונה תציע לולנסיה 45 מיליון יורו עבור שירותיו של החלוץ, דויד וייה, שמצידו יקבל הצעה לחוזה שמן לארבע שנים.

* ועל פי "דיילי מירור", מנצ'סטר יונייטד עומדת להציע 47 מיליון יורו לונלסיה עבור וייה.

* התקשורת האיטלקית מדווחת כי חלוצה של טוונטה, מרקו ארנאוטוביץ', הגיע לאיטליה לעבור בדיקות רפואיות לפני החתימה הצפויה באינטר.

* "גרדיאן" מדווח כי מנצ'סטר סיטי מעוניינת להיפטר ממספר שחקנים על מנת לממן את רכישתו של סמואל אטו. בין המועמדים לעזוב: טל בן חיים, דריוס ואסל, ג'לסון פרננדז ופליפה קאייסדו. קרדיף סיטי מהצ'מפיונשיפ הוזכרה כמעוניינת בבלם הישראלי.

* חלוץ באיירן מינכן, לוקה טוני, גילה כי הוא מעוניין לחזור לשחק באיטליה. מילאן ואינטר הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully