וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי רוביו: "אמי שונאת מקומות קרים"

ילד הפלא הקטלאני, שנבחר במקום החמישי בדראפט על ידי מינסוטה, חושש מהאקלים. גריפין, שנבחר ראשון: "מקווה להגיע עם הקליפרס לפלייאוף"

דראפט 2009 לא ייזכר כאחד המשובחים, אבל את אלו שנבחרו, בוודאי בסיבוב הראשון ובמקומות הראשונים, זה לא ממש מעניין. הבחירה הראשונה בדראפט, שהייתה שייכת ללוס אנג'לס קליפרס, הייתה צפויה וידועה. הקבוצה השנייה של העיר המערבית התוססת בחרה בבלייק גריפין, שחקן העונה במכללות, שהעמיד בשנתו השנייה והאחרונה במכללת אוקלהומה ממוצעים אדירים של 22.7 נקודות ו-14.4 ריבאונדים למשחק.

לאחר בחירתו במקום הראשון התייחס גריפין לקליפרס: "כשאף אחד לא מצפה ממך לעשות דבר, יש לך זמן לעבוד וזמן להתכונן. אני מקווה שזה מה שיקרה עם הקבוצה. אני מקווה שתוך שנה או שנתיים נתברג כבר לפלייאוף ונהפוף עם השנים לקבוצה קבועה בפלייאוף".

מי שעוד נבחר במקום גבוה, כצפוי, היה הילד-נער הפלא בן ה-18, ריקי רוביו. שחקנה של בדאלונה נבחר במקום החמישי על ידי מינסוטה. רוביו התייחס בראשית דבריו לקור העז שהוא ואימו צפויים להיתקל בו: "אני יודע שקר שם, אמא שלי שונאת מקומות קרים". לגבי הבחירה אמר: "אני נרגש להגיע ל-NBA. אני מקווה שאוכל לקבל מספר דקות בקבוצה. כדורסל זו האהבה שלי ואם במינסוטה יתנו לי לשחק אגיע לשם".

רוביו התייחס אף לכך שבאולימפיאדת בייג'ינג 2008, שם שיחק במדי נבחרת ספרד בגמר נגד ארה"ב והפסיד, הוא התחרה נגד הגדולים, דוגמת כריס פול, דרון וויליאמס וג'ייסון קיד. "זה עזר לי מאוד ששיחקתי נגד השחקנים הכי טובים ב-NBA, כי זה הביא אותי להבנה שאני יכול לשחק שם", אמר הילד פלא.

ממפיס השתמשה בבחירה השנייה כדי לקטוף את האשים ת'אביט, הסנטר הענק (2.20 מטר) של קונטיקט, שהפך לנציג הראשון של טנזניה ב-NBA. "רודי גיי וכל השחקנים שם הם חברים טובים שלי, ואני שמח שאני אגיע לשם לבסוף", אמר ת'אביט אחרי הבחירה שלו.

"כשהגעתי לראשונה לארה"ב, אף פעם לא חשבתי שאוכל להגיע לליגה הכי טובה בעולם", הוסיף ת'אביט. "הייתי חייב להאמין בעצמי שאני יכול לעשות זאת. ג'ים קלהון, מאמן מכללת קונטיקט, איתגר אותי ואני מספיק מבוגר כעת כדי לעמוד באתגר ולשחק שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully